ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پایان‌نامه‌های دانشجویی در راستای پیام سال باشد

پایان‌نامه‌های دانشجویی در راستای پیام سال باشد

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پایان‌نامه‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها باید در راستای پیام سال باشد.


حجت‌الاسلام والمسلمین تیمورعلی‌ عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امروز جدال جاهلانه در جامعه کمکی به ما نمی‌کند و عقل کمک‌کننده ماست؛ در حوزه اقتصاد به ویژه عقل اقتصادی و استفاده از راهبردها به خصوص در دانشگاه این امر باید مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: در گذشته، بیشتر آموزش در دانشگاه مدنظر بود؛ برای آموزش درس می‌خواندیم و برای اینکه درس‌خوانده باشیم یا سوادی حاصل شود، فعالیت می‌کردیم.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: حکومت و حکومت‌داری و حمایت از یک جریان حکومتی و مکتب فکری، آن هم در تقابل با رقیب و در شکل خاص خود بسیار مهم بوده و دشمن غیر از آموزش، امروز روی بحث علم مبتنی بر پژوهش تمرکز کرده است.

عسگری ادامه داد: در پژوهش، مباحث بنیادی، راهبردی، کاربردی و ... را باید مدنظر داشت و در دانشگاه امروز متاسفانه از پژوهش‌های کاربردی به نوعی غفلت شده و به همین جهت است که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، مجاهدت ما از موضع خودسازی فردی یا هم‌گرایی و خودسازی جمعی باید باشد.

وی تصریح کرد: باید به پژوهش‌ها جهت دهیم؛ به خصوص در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که از واحدهای جامع است، باید پژوهش‌های مربوط به پایان‌نامه‌های دانشجویان را از نظر عنوان و سرفصل و همچنین از منظر اثرگذاری در جامعه مدنظر داشته باشیم.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: باید در حوزه اقتصاد و فرهنگ به نوعی به کارها جهت دهیم و راهبردهای مطلوب و مورد نیاز نظام و همچنین کاربردهای متناسب را مدنظر قرار دهیم.

آمار بازدید: 198 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image