ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اخذ مجوز پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد رودهن

اخذ مجوز پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد رودهن

رئیس سابق بزرگ‌ترین دانشگاه شرق استان تهران از اخذ مجوز پذیرش دانشجوی خارجی و بین‌المللی شدن واحد دانشگاهی رودهن خبر داد.


علی‌رضا ایرانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران به تصویب 18 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اشاره کرد و اظهار داشت: در مسیر توسعه این دانشگاه، سه کار اساسی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: این فعالیت‌ها شامل شورامحوری که کمیته‌های تخصصی به صورت شورایی عمل کردند، برنامه‌مداری و توسعه هوشمند است.

رئیس سابق بزرگ‌ترین دانشگاه شرق استان تهران افزود: در بحث آموزش و رشته‌ها، باز شدن فایل رشته‌های فنی و مهندسی و توسعه ‌این موارد را در دانشگاه آزاد رودهن شاهد بودیم.

ایرانبخش از افزایش رشته‌های پزشکی و توسعه تحصیلات تکمیلی در حوزه علوم انسانی خبر داد و گفت: 17 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در دانشگاه آزاد رودهن تصویب شد.

وی به تصویب ایجاد چهار دانشکده اشاره کرد که دو دانشکده آن ابلاغ شده است.

رئیس سابق بزرگ‌ترین دانشگاه شرق استان تهران افزود: کسب رتبه اول در شهر رودهن از نظر سرانه تولید علم در کشور و رتبه دومی از نظر تولیدات علمی در استان تهران بعد از تهران بزرگ را از دیگر توفیقات کسب شده بیان کرد.

ایرانبخش ادامه داد: طی 20 ماه در رنکینگ جهانی دانشگاه‌های دنیا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن 9 هزار و 936 پله صعود کرده است.

وی تصریح کرد: در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان اسلام نیز 18 پله صعود را شاهد بودیم؛ در دانشگاه آزاد اسلامی این واحد دارای رتبه 24 کشوری است.

رئیس سابق بزرگ‌ترین دانشگاه شرق استان تهران از دریافت امتیاز علمی پژوهشی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزایش 66 درصدی تعداد دانشجویان، عقد تفاهم‌نامه با واحد افغانستان برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های محیط زیست و عمران خبر داد که امور مربوط به صدور ویزای تحصیلی دانشجویان در حال انجام است.

ایرانبخش افزود: طرح‌های برون‌دانشگاهی تا 200 درصد رشد داشته، عضویت در 16 انجمن ملی و بین‌المللی، رتبه اول مسابقات ملی دانشجویی در ساخت سازه‌های ماکارونی، کسب مقام اولی در مسابقات پل‌های فولادی و در بین 96 تیم، مقام دوم هواپیماهای بدون سرنشین نیز حاصل شده است.

وی از کسب مقام دوم مسابقات بتن متخلخل، مقام دوم مسابقات سازه‌های ماکارونی دانشگاه امیر کبیر، مقام سوم مشترک با دانشگاه تهران در ساخت بازی‌های رایانه‌ای و پیگیری پژوهشکده علوم رفتاری خبر داد و گفت: در این زمینه، پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

رئیس سابق بزرگ‌ترین دانشگاه شرق استان تهران افزود: تربیت بدنی دانشگاه رودهن به عنوان برترین در سطح منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی مطرح بوده و در مباحث رفاهی، ساخت و راه‌اندازی کافی‌شاپ‌ها، افتتاح مهد کودک، درمانگاه دانشجویی و ... صورت گرفته است.

ایرانبخش افزود: با توجه به دانش موجود در واحد رودهن، اکیپی نیز از دانشگاه کابل در رشته روان‌شناسی در دانشگاه برای اخذ دکترای روان‌شناسی حضور دارند.

وی گفت: با صحبت‌های صورت گرفته در هفته گذشته، جلسه‌ای با معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی داشتیم و نامه‌ای از طریق سفیر ایران برای وزیر علوم افغانستان برای گسترش همکاری‌ها ارسال شد.

آمار بازدید: 321 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image