ارتباط مستقیم با 30562 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد حرکت دانشگاه آزاد برای تجاری‌سازی تحقیقات در راستای شعار سال

حرکت دانشگاه آزاد برای تجاری‌سازی تحقیقات در راستای شعار سال

نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد در استانهای بوشهر، فارس وکهکیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در بعد تبدیل و تجاری‌سازی دانشگاه و تحقیقات در راستای اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به جلو حرکت کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، کریم زارع ظهر امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم اظهار داشت: با پیشرفت فیزیکی که ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم دارد انتظار می‌رود در سال جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم در زمینی به مساحت 6500 متر مربع احداث شده که 1500 دانشجو دارد و انتظار می‌رود این تعداد به بیش از 2000 دانشجو در سال جاری افزایش یابد.

زارع ابزار امیدواری کرد دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در بعد تبدیل و تجاری‌سازی دانشگاه و تحقیقات در راستای اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به جلو حرکت کند.



نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد در استان‌های بوشهر، فارس و کهکیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد می‌تواند به یک الگوی علمی در ایران، منطقه و جهان تبدیل شود، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تجدید تمدن اسلامی و تحقق چشم انداز 1440 جمهوری اسلامی با مهیا کردن زیرساخت‌های لازم می‌تواند آینده درخشانی برای جمهوری اسلامی و الگوشدن در ایران، منطقه و جهان داشته باشد

آمار بازدید: 117 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image