ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور صعود ورزشی دانشجویان پیام‌نور فارس

صعود ورزشی دانشجویان پیام‌نور فارس

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس گفت: سال گذشته رتبه‌ ورزش دانشجویی این دانشگاه در سطح کشور با 12 پله صعود از رده‌ چهاردهم به رده‌ دوم ارتقاء پیدا کرد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه‌ فارس، سعید مظلومیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از توسعه‌ فعالیت‌های ورزشی حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی چند مجموعه‌ ورزشی و توسعه‌ فعالیت‌های تربیت‌بدنی طی 2 سال اخیر زمینه رشد را فراهم کرده است.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان فارس نیز این موفقیت را حاصل توجه واعتقاد رئیس این دانشگاه به ورزش دانست و گفت: برگزاری اولین المیپاد استانی دانشجویان، برگزاری همایش‌های ورزشی، تهیه بروشورهای مختلف و برگزاری مسابقات ورزشی بین مراکز و واحدهای فارس از جمله عوامل موثر در این ارتقاء بوده است.

هادی مسلمی با اشاره به برخی برنامه‌های ورزشی دانشگاه پیام‌نور فارس در سال جاری، از برگزاری اردوی آمادگی برای دو تیم فوتسال دختران و تکواندوی پسران در مسابقات قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشورخبرداد و گفت: امسال مسابقات ورزشی در رشته‌ها و سطوح مختلف را در دو گروه دختران و پسران در سطح واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان داریم.

آمار بازدید: 241 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image