ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارزشیابی کیفی اساتید حلقه مفقوده نظام آموزش است

ارزشیابی کیفی اساتید حلقه مفقوده نظام آموزش است



معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره برنامه‌های آموزشی این دانشگاه، گفت:‌ ارزیابی اساتید در دانشگاه حلقه مفقوده آموزش علوم پزشکی است که در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است.


دکتر دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه دانشگاه سامانه‌ای برای ارزشیابی استادان در نظر گرفته است، اظهار کرد: بررسی کیفیت استادان در این سامانه مبتنی بر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و حضور مستمر در کلاس و استفاده از روش های آموزشی متنوع است.

وی با اشاره به اینکه در ارزیابی استادان و اعضای هیئت علمی باید به دو بعد تربیت دانشجو و انجام فعالیت‌های پژوهشی توجه شود، افزود: ارزیابی استادان حلقه مفقوده‌ای در نظام آموزش پزشکی کشور است که باید در آن به کیفیت آموزشی و استفاده از روش‌های کارآمد و به روز جهت ارائه دروس توجه داشت.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین درباره روش‌های ارزیابی استادان در گروه‌های آموزشی متفاوت درعلوم پزشکی خاطرنشان کرد: گروه‌های آموزشی بر اساس برنامه آموزشی که ارائه می‌دهند سنجیده می‌شوند. بر این اساس در واقع در این سامانه ارزیابی کیفی استادان مورد بررسی قرار نمی‌گیرند؛ بلکه برنامه درسی که از سوی گروه‌ها ارائه می‌شود سنجیده خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن طریقه ارائه دروس، فعالیت‌های پژوهشی و طرح‌های تحقیقاتی اعضای هیئت علمی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

آمار بازدید: 207 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image