ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی پرداخت معوقات سال 92 بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی ایران به خود دانشگاه موکول شد

پرداخت معوقات سال 92 بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی ایران به خود دانشگاه موکول شد

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی تهران از پرداخت کلیه معوقات بازنشستگان دانشگاه با هزینه‌ای بالغ بر 14 میلیارد تومان خبر داد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، آزاده چتروز با اشاره به پرداخت کلیه معوقات بازنشستگان و دیون پرسنل اظهار کرد: کل تعهداتی که دانشگاه در قبال بازنشسته‌های تا پایان سال 92 داشت اعم از بازخرید مرخصی و پاداش پایان خدمت تسویه کرده است بنابراین بازنشسته‌های کل دانشگاه قاعدتاً از مجموعه هیچ مطالبه‌ای ندارند.

وی افزود: معوقات کلیه بازنشستگانی که تعهد داشتند را تا پایان سال 92 با توجه به منابعی که داشتیم پرداخت و تسویه کردیم، البته امیدواریم که بتوانیم در سال جاری هم این پرداختها را به موقع انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: 14 میلیارد تومان بابت کلیه معوقات بازنشستگان پرداخت کردیم که البته بخشی برای بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی ایران بود که تا پایان سال 91 به عهده ما بود و معوقات آنها را تسویه کردیم و همچنین معوقات بازنشستگان تا پایان سال 92 دانشگاه علوم پزشکی تهران را هم پرداخت کردیم.

چتروز گفت: به استناد کمیته سه نفره که وزیربهداشت که متولی آن بود اعلام کردند که سال 92 به خود دانشگاه ایران موکول شود ولی چون از سال 91 مانده پرداخت شده بازنشستگان را داشتیم 91 آنها را تسویه و تا پایان 92 دانشگاه تهران را نیز پرداخت کردیم.

مدیر امور مالی دانشگاه با اشاره به دیون پرسنل تاکید کرد: هیچ پرسنلی را نداریم که حکمی برایش زده شده باشد و از دانشگاه طلبی داشته باشد کل دیون کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه را تسویه کرده‌ایم، به طور کلی در دانشگاه پرسنلی نداریم که به غیر از بحث کارانه که بحث درآمدی بیمارستانها است دیون حکمی داشته و دریافت نکرده باشد.

وی خاطر نشان کرد: اشل "معیار" حقوقی نیروهای قراردادی هنوز به واحد مالی ابلاغ نشده است بخاطر اینکه فاصله بین نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی را حتی الامکان کم کنیم در فروردین ماه سالجاری حقوق کلیه پرسنل را همانند سال گذشته پرداخت کردیم و منتظریم که در اردیبهشت ماه همزمان با اصلاح احکام پرسنل، حقوق کلیه همکاران را همزمان با احکام جدید پرداخت کنیم.

آمار بازدید: 300 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image