ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تشکیلل شورای نظارت و ارزیابی در دانشگاه پیام نور

تشکیلل شورای نظارت و ارزیابی در دانشگاه پیام نور

مدیرکل نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور از تشکیل شورای نظارت و ارزیابی در دانشگاه پیام نور خبر داد.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیپور با اشاره به وظایف این شورا گفت: تصویب سیاست‌ها و خط مشی‌ها، تعیین شاخص‌ها برای ارزیابی کل فعالیت‌های دانشگاه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، بررسی پیشنهادها و طرح‌های کمیسیون‌ها، تصویب دستورالعمل نظارت و ارزیابی کمیت و کیفیت عوامل موثر، نظارت بر چگونگی اهداف و برنامه‌های دانشگاه بر اساس طرح جامع دانشگاه، تصویب تقویم اجرایی برنامه‌های نظارت و ارزیابی و پیشنهاد راهکارهای اجرایی تشویقی به مراجع ذی صلاح و در نهایت بررسی موارد ارجاعی از طرف ریاست دانشگاه از جمله وظایف این شوراست.

وی با بیان اینکه مدیریت نظارت و ارزیابی در دانشگاه پیام نور بازوی اجرایی شورای نظارت و ارزیابی در دانشگاه است، اظهار کرد: برای تضمین کیفیت در دانشگاه نیاز جدی به نظارت و ارزیابی داریم و این مهم محقق نخواهد شد مگر اینکه ارزیابی عملکرد سالانه توسط شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه انجام شود .

علیپور بااشاره به قدمت شورای نظارت و ارزیابی در دانشگاه پیام نور گفت: این شورا حدود 15 سال پیش تشکیل شد اما متاسفانه در سالهای اخیر مورد غفلت واقع شده بود که در صد و یازدهمین جلسه شورای دانشگاه آیین نامه شورای نظارت و ارزیابی اصلاح و تصویب شد.

وی تصریح کرد: اولین جلسه شورا طی روزهای اخیر به همت رییس دانشگاه تشکیل شد و در این جلسه ریاست دانشگاه بر اهمیت برنامه ریزی در دانشگاه و لزوم نظارت و ارزیابی بر برنامه ها توسط این شورا تاکید کرد. همچنین در مورد سیاستهای کلان نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایسنا، شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه متشکل از رئیس دانشگاه به عنوان رئیس شورا، مدیرکل نظارت و ارزیابی به عنوان دبیر، معاون پژوهش و فناوری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، معاون اداری مالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دو عضو هیات علم ، یک رئیس استان و مدیر هماهنگی امور استانهاست.

آمار بازدید: 181 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image