ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار حمایت ‌از ‌تشکل‌های‌ دانشجویی‌‌

حمایت ‌از ‌تشکل‌های‌ دانشجویی‌‌

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم از فعالیت جمعی تشکل‌ها که با همکاری تمام نیروهای دانشجویی انجام بگیرد، حمایت ویژه می‌کند و در این راه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسن میرزایی ظهر امروز در هفتمین نشست آموزشی دبیران شورای هماهنگی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه تبریز ‌با بیان اینکه سیاست وزارت علوم و به ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی، حمایت از تشکل‌های دانشجویی به طور متوازن بوده است، اظهار داشت: برنامه حمایت از انجمن‌های علمی دانشجویی در قالب اعتبارات متمرکز معاونت فرهنگی و با جلب مشارکت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دست بررسی است‌.

وی برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی را از دیگر اولویت‌های برنامه‌های مورد حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و این معاونت بیان کرد و گفت: برپایی این کرسی‌ها باید با توجه به تاکیدات منویات رهبری در همه دانشگاه‌های سراسر کشور به اجرا در‌بیاید.

‌مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ‌با تاکید بر یکسان بودن اصول و ارزش‌های انقلاب در میان همه گروه‌های کشور، تفاوت روش‌ها را برای رسیدن به هدف نهایی که همان توسعه و پیشرفت کشور و انقلاب است‌ طبیعی خواند و تصریح کرد: وزارت علوم از فعالیت جمعی تشکل‌ها که با همکاری تمام نیروهای دانشجویی انجام بگیرد، حمایت ویژه می‌کند و در این راه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی یاد‌آور شد: در راستای نامگذاری سال جاری با موضوع «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نیز برنامه‌های راهبردی در این معاونت تدوین شده و در حال اجرا‌ست.

‌این نشست با برگزاری کارگاه‌های آموزشی ادامه خواهد یافت و آیین اختتامیه این نشست نیز با حضور یارمحمد بای‌ مدیرکل دفتر هماهنگی مراکز علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

این نشست به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

آمار بازدید: 135 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image