ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه از خیرین دانشکده فنی و حرفه‌ای گلپایگان تجلیل شد

از خیرین دانشکده فنی و حرفه‌ای گلپایگان تجلیل شد

همزمان با افتتاح دو پروژه آموزشی از خیرین دانشکده فنی و حرفه‌ای شهدا (شهید خوشنویسان) گلپایگان با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، امام جمعه گلپایگان ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از سالن‌های سوم و چهارم مجتمع کارگاهی مادر و خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهدای گلپایگان اظهار کرد: خداوند به خیرین توفیق عنایت کرده است تا قدم در راه خیر بگذارند و سیره و روش پیامبر اکرم (ص) را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی با تقدیر از خیرین والامقام گلپایگانی افزود: امیدواریم نخستین همایش پاسداشت خیرین در سال جاری مطلعی خوب برای گلپایگان باشد و من به همه خیرین افتخار می‌کنم و دست آنان را می‌بوسم.

وی تصریح کرد: ما تا زمانی که زنده‌ایم باید به فکر آخرت خود باشیم و اگر قرار است کاری انجام دهیم، بهتر است ‌در زمان حیاتمان و به دست خودمان صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان با بیان اینکه مبرّات یک کارخیر است، تاکید کرد: هر فردی می‌تواند امور خیر را به قدر وسع و توانش انجام دهد خیران در اموری مانند مدرسه‌سازی، بهداشت و درمان، ازدواج و یا دستگیری از یتیمان با توکل بر خدا در این راه گام بر‌می‌دارند.

امام جمعه گلپایگان بیان ‌کرد: اگر می‌خواهید فردای قیامت نزد خدای خود رو سپید باشید و خواسته شما اجابت شود، در این دنیا آبروی مؤمن را بخرید و حوائجش را برآورده نمایید تا خداوند عزت دنیا و آخرت نصیبتان کند و به اموالتان برکت دهد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای (شهدا) گلپایگان در ادامه با تجلیل از حضور رؤسای دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای منطقه هفت کشور، خیرین و پیشکسوتان علمی و فرهنگی شهرستان عنوان کرد: امروز درد مشترک، بیکاری جوانان است و خیرین این مشکل را رصد کردند و با کمک در ساختن آموزشگاه این دغدغه‌ها را برطرف کردند.

محمد منعمی با بیان اینکه یکی از راه‌های کاهش نرخ بیکاری رونق آموزش فنی و حرفه‌ای در جامعه است، تصریح کرد: در برنامه توسعه پنجم کشور 60 درصد دانش‌آموزان به رشته‌های فنی گرایش یافته‌اند و این امر اهمیت آموزش و مهارت را بیان می‌کند.

وی عمده مشکل صنایع را نیروی میانی کار برشمرد و افزود: این امر بر عهده فنی و حرفه‌ای گذاشته شده است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای (شهدا) گلپایگان در ادامه به آگاهی، خردورزی و هدایت خیرین در امور مدرسه‌سازی اشاره کرد و افزود: خانواده مهندس شهید خوشنویسان و پدر بزرگوارشان در ساخت این مجتمع عظیم نه تنها سالها بلکه قرن‌ها با نیت الهی که داشتند، کارشان نزد مردم ماندگار خواهد ماند.

منعمی در ادامه دلایل موفقیت و رشد دانشجویان را انفاس طیبه شهدا و پول حلال خیرین در تجهیز این مرکز برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم رایحه دل انگیز خدمت و خیرخواهانه در سرتاسر جامعه پیچیده شود و این مهم به عنوان یک فرهنگ همگانی گسترش یابد.

رئیس منطقه هفت دانشکده فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه با سپاس از خیرینی که با ایثار مال خود برگ زرینی را در پرونده خود به ثبت رساندند، بیان کرد: به نمایندگی از تمام مردم از خیرین والامقام تقدیر و تشکر نموده و به فرموده مقام معظم رهبری که امسال را سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام گذاری نموده‌اند، از« اقتصاد و فرهنگ» تعبیر می‌کنیم که خیر کسی است که فرهنگ را با ایثار و اقتصاد رقم زده است.

سید حسین مدنی افزود: فعالیت خیرین باید مستندسازی شود و خیرین با قرار گرفتن کنار همدیگر کارهای بزرگی انجام دهند.

وی گفت: ما به عنوان نمایندگان دولت وظیفه داریم این گونه فعالیت‌ها را انتشار دهیم تا به صورت یک فرهنگ درآید و همه کشورهای دنیا بدانند که ایران اسلامی دارای چه مردم خیراندیشی است.

به گزارش خبرنگار فارس، در ادامه این همایش که با حضور رئیس منطقه هفت دانشکده فنی و حرفه‌ای کشور که استان‌‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و روسای دانشکده‌های فنی و

‌حرفه‌ای این مناطق، خیرین و مسئولان شهرستانی برگزار شده بود، از خیرین دانشکده فنی و حرفه‌ای شهدا (شهید خوشنویسان) گلپایگان و دو نفر از دانشجویان این دانشکده که در رشته‌های ساخت و تولید و مکانیک خودرو حائز رتبه برتر در مسابقات کشوری شدند، با اهداء لوح و هدایا تجلیل شد.

همچنین در پایان این همایش از سالن‌های سوم و چهارم مجتمع کارگاهی مادر که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال و خوابگاه دانشجویی غیردولتی شهید خوشنویسان با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال از سوی خیرین تجهیز و آماده بهره‌برداری شده است، بازدید به عمل آمد.

آمار بازدید: 397 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image