ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تحصیل بیش از 6 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد نیشابور

تحصیل بیش از 6 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد نیشابور

رئیس دانشگاه آزاد نیشابور گفت: علاوه بر 100 نفر عضو هیئت علمی رسمی، 172 نفر استاد مدعو برای 6 هزار و 400 دانشجو مشغول به تدریس هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور جعفر سعیدی صبح امروز، در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال 1364 در شهر نیشابور تأسیس شد، اظهار داشت: این دانشگاه را می‌توان از نظر وسعت و تعداد دانشجویان در زمره بزرگترین دانشگاه‌های استان به شمار آورد.

وی ادامه داد: پروژه ایجاد دانشکده علوم پزشکی، علوم پایه و مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه آزاد نیشابور با مساحت 6 هزار و 350 مترمربع شامل 3 طبقه در سال 1388 آغاز شد و در سال 1389 مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور افزود: این دانشکده در میان دانشکده‌های مرتبط در سطح دانشگاه‌های آزاد ایران از نظر امکانات سخت‌افزاری و پژوهشی یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود و هم‌اکنون در رشته‌های پرستاری، مامایی، بیوتکنولوژی، صنایع غذایی و... دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه 6 هزار و 400 نفر دانشجو مشغول به تحصیل هستند، افزود: تعداد اعضای هیئت علمی 100 نفر عضو رسمی و 172 نفر استاد مدعو هستند که این نشان از گستردگی فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور دارد.

سعیدی با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: تکمیل مسجد دانشگاه و تدفین 2 شهید گمنام، اقامه 7 دوره نماز جمعه شهرستان و همچنین برگزاری مسابقات عترت از اهم برنامه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور بوده است.

وی با بیان اینکه در سال 93 بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد رشد چشمگیری داشته است، بیان کرد: مهمترین سیاست دانشگاه آزاد این است که بودجه دانشگاه از منابع غیر‌شهریه‌ای همچون طرح‌ها، پژوهش‌های کاربردی، شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی این طرح‌ها تأمین شود.

وی تصریح کرد: امسال 185 برنامه فرهنگی برنامه‌ریزی شده است که برای این برنامه‌ها 4 درصد از بودجه دانشگاه را به کارهای فرهنگی اختصاص داده‌ایم.

سعیدی با بیان اینکه از لحاظ سخت‌افزاری در دانشگاه آزاد مشکلی نداریم، افزود: اما به لحاظ نرم‌افزاری هم‌فکری مدبرانه اساتید را برای استفاده احسن از این بودجه نیازمندیم.

رئیس دانشگاه آزاد نیشابور در پایان از دومین یادواره شهدای گمنام مدفون در این دانشگاه همزمان با هشتم اردیبهشت سالگرد تدفین شهدا در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراسم شامل سخنرانی، مداحی، ‌نماهنگ و زیارت قبور شهدا است.

آمار بازدید: 212 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image