ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه‌اندازی رشته‌های پیراپزشکی و پرستاری در دانشگاه

راه‌اندازی رشته‌های پیراپزشکی و پرستاری در دانشگاه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: پیگیر راه‌اندازی رشته‌های پیراپزشکی و پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه هستیم.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر نوذر قنبری در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد استان کرمانشاه اظهارکرد: واحد کرمانشاه با 15 هزار دانشجو از پتانسیل خوبی برای توسعه آموزش عالی در استان و کشور برخوردار است ولی با این وجود با مشکلات و مسایلی روبروست.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به تعداد زیاد دانش آموزان رشته علوم تجربی در کرمانشاه و به منظور جلوگیری از مهاجرت این دانشجویان به دانشگاه‌های خارج استان، پیگیر راه اندازی رشته‌های پیراپزشکی و پرستاری هستیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: انتظار داریم که وزارت علوم و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مسیر ما را یاری کنند.

دبیر هیات امنای دانشگاه های آزاد استان کرمانشاه افزود: فاصله عجیبی بین صنعت و دانشگاه ها وجود دارد که باید این فاصله کم شود و آماده‌ایم که بخش عمده‌ای از نیازمندی‌های تحقیقاتی و پژوهشی دستگاه‌ها، صنایع و کارخانجات استان را تامین کنیم.

قنبری در ادامه اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی همچنین تاسیس و راه اندازی مراکز تحقیقات و شرکت های دانش بنیان را جهت تبدیل ایده به ثروت و تامین بودجه غیر شهریه‌ای واحد در دستور کار خود قرار داده است.

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image