ارتباط مستقیم با 30581 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشجویان باید دارای کارنامه فرهنگی باشند

دانشجویان باید دارای کارنامه فرهنگی باشند

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر اینکه یک دانشجو باید یک کارنامه فرهنگی نیز داشته باشد و این یک ارزش است، گفت: با توجه به اینکه دین ما یک دین کامل است، باید بیش از پیش به معقوله فرهنگ توجه داشته باشد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر بحرالعلوم در اولین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: دانشکده پزشکی باید ظرف دو هفته آینده برنامه ها ی فرهنگی خود را به همراه چارت و تقویم زمانی و بودجه تقریبی به حوزه معاونت فرهنگی ستاد دانشگاه ارسال کند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه را به عنوان متولی مسائل فرهنگی (کارکنان – دانشجویان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه ) دانست و گفت: تامین بودجه فعالیتهای فرهنگی دانشگاه با تفاهم نامه و چارت بندی و ارائه برنامه میسر خواهد بود.

دکتر ناصری پور رئیس دانشکده پزشکی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سال جاری، شروع حرکت درجهت پیشرفت و اعتلای دانشگاه به جایگاه واقعی آن است،گفت: یکی از مسائل مهم که نیاز به برنامه ریزی دارد، امور فرهنگی می باشد و ما از نظرات و پیشنهاداتی که دراین خصوص راهگشا باشد، استقبال خواهیم کرد.

وی فرهنگ را به دو بخش عمومی و اخلاق پزشکی تقسیم و بیان کرد: اخلاق پزشکی و حرفه ای گری از اهمیت والایی برخورداراست. ولی امروزه مورد کم توجهی قرار گرفته و در عرصه عمل رنگ باخته است. بهمین جهت بنده بطور جدی این امر مهم را پیگیری خواهم کرد.

ناصری پور خاطر نشان کرد: ما میخواهیم یک جو شاد و سرزنده داشته باشیم و دراین خصوص با تمام توان پشتیبانی خواهیم کرد تا انشاءا.. دانشجو دردانشکده، دغدغه ای جز آموزش نداشته باشد .

دوره MPH جهت دانشجویان استعدادهای درخشان رشته پزشکی
دوره MPH جهت دانشجویان استعدادهای درخشان رشته پزشکی از مهر ماه 93 در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دانشجویان علاقمند که مقطع علوم پایه را به پایان رسانده اند،می توانند جهت ثبت نام تا پایان خرداد ماه سال جاری به اداره استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی ایران مراجعه کنند.

برگزاری برنامه مدون زنان و زایمان توسط دفتر آموزش مداوم
دفتر آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی ایران طی روزهای اخیر برنامه مدون زنان و زایمان ویژه متخصصین زنان و زایمان ، دکترای بهداشت مادر و کودک و دکترای بهداشت باروری را با همکاری گروه زنان و زایمان برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر فاطمه شریف زاده دبیر علمی این برنامه دراین باره اظهار داشت: این برنامه مدون که با هدف ارتقاء سطح علمی و آشنایی با مطالب جدید و به روز دنیا برگزار شد و هرروز دارای 3 امتیاز باز آموزی بوده است .

آمار بازدید: 170 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image