ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار سردار مهدوی‌نژاد: شهدای هسته‌ای باعث ارتقای کشور در عرصه‌های مختلف شدند

سردار مهدوی‌نژاد: شهدای هسته‌ای باعث ارتقای کشور در عرصه‌های مختلف شدند

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم تصریح کرد: شهدای هسته‌ای با اخلاص و صعود در قلعه های علمی توانستند باعث ارتقای کشور در عرصه های مختلف شوند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه قم، سردار مهدی مهدوی نژاد در یادواره شهدای هسته ای در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم، با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای هسته ای ایران، افزود: تعالی و پیشرفت ایران اسلامی، مدیون خانواده هایی است که عزیزان و فرزندان خود را در راه اسلام و ارزش‌های دینی تقدیم کردند.

وی هدف از خلقت را رسیدن به کمال، سعادت و تعالی دانست و عنوان کرد: خداوند جهان هستی را برای تعالی انسان، این اشرف مخلوقات خلق کرد تا در مسیر درست حرکت کند و انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) نیز برای هدایت بشر آمدند .

مهدوی نژاد گفت: مسیر حق و حقیقت روشن است و انسان باید از مسیر مشخص و روشن عبور کند تا به سلامت برسد هرچند دشمنان انسانیت از ابتدای خلقت تلاش کردند این خط روشن را مسدود کنند و به انحراف بکشانند.

وی با بیان این‌که اراده خدا در آن است که مستضعفان همیشه بر مستکبران پیروز باشند گفت: دشمنان انسانیت در طول تاریخ با توطئه های خود در صدد گمراه کردن انسان از مسیر حقیقت بودند اما خداوند می خواهد حجت خود را در زمین نشان دهد.

مهدوی نژاد گفت: زمانی که استکبار جهانی می خواهد بگوید ما قدرت مطلق هستیم امام راحل با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران، آن را در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی به سرانجام رساند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب قم تصریح کرد:جنگ تحمیلی علیه ایران، یکی دیگر از توطئه های دشمن بود تا انقلاب را از پای درآورد تا جایی که مستکبران گمان می کردند جنگ تحمیلی در طول چند روز ایران را شکست خواهد داد اما جوانان این انقلاب به پیروی از راه امام خمینی(ره) به دفاعی مقدس و جاودان پرداختند.

وی مجاهدت های امام راحل(ره) در هدایت این انقلاب را مورد توجه قرار داد و افزود: بنیانگذار انقلاب که همه شرق و غرب از او می هراسیدند در مقابل حسین فهمیده او را رهبر خود خواند و این جمله نشان دهنده عظمت جایگاه شهدا، اخلاص و ایمان در راه تعالی و نیت پاک است.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم، در بخش دیگری از سخنان خود تداوم فعالیت های هسته ای را وظیفه ای سنگین برشمرد و گفت:شهیدان هسته ای همچون احمدی روشن، با تلاش های علمی خود، راه را برای ما روشن کردند و باید از دستاوردهای هسته ای در برابر ابرقدرتهای جهانی صیانت کنیم.

مهدوی‌نژاد تصریح کرد:این شهیدان ستارگان درخشانی هستند تا راه را نشان دهند راهی که از عاشورای حسینی درس گرفته است پس نباید در پیروی از راه شهیدان، راه حقیقی را گم کنیم.

آمار بازدید: 138 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image