ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار محصولات و پتانسیل‌های صادراتی کهگیلویه و بویراحمد کم نیست

محصولات و پتانسیل‌های صادراتی کهگیلویه و بویراحمد کم نیست

عاون توسعه‌ تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: محصولات و پتانسیل‌های صادراتی در این استان کم نیست.


به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کهگیلویه و بویراحمد، «عبدالحمید جهان‌بین» با بیان اینکه آموزش حلقه‌ی گم شده‌ی تجار و بازرگانان استان است، افزود: بسیاری از افراد توانمند در کهگیلویه و بویراحمد به علت عدم آگاهی و تخصص لازم به عرصه‌ی صادرات وارد نشدند.

وی اظهارکرد: یکی از برنامه‌های اصلی سازمان در سال 93 برگزاری دوره‌های تخصصی برای افزایش کیفیت کار در راستای بهبود شرایط صادرات و فراگیری آموزش‌های لازم برای ورود تجار کهگیلویه و بویراحمد به بازارهای جهانی است.

معاون توسعه‌ی تجارت، صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: آشنایی با زیر و بم کار جز از طریق بهبود فرآیندهای آموزشی و کسب تجربیات لازم در عرصه‌ی صادرات برای متقاضیان صادراتی استان محقق نمی‌شود.

جهان‌بین جهت‌دهی و ترسیم نقشه‌ی راه برای واحدهای صادراتی استان، بهبود شرایط زیرساختی، ورود تجار توانمند هم‌چنین تنوع بخشی و ورود محصولات صادراتی جدید به این عرصه را عاملی مهم برای ارتقاء جایگاه صادراتی استان دانست.

وی ابراز امیدواری کرد برنامه‌های پیش‌بینی شده برای رسیدن به نقطه‌ی مطلوب و جایگاه مناسب صادراتی استان در سال 93 با تلاش و همدلی مجموعه‌ی مدیریت استانی و تشکل‌ها و بخش خصوصی توانمند محقق شود.

معاون توسعه‌ی تجارت صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در سال 93 در بحث آموزش تجار و بازرگانان استان، 20 دوره‌ی آموزشی پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

آمار بازدید: 196 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image