ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی تغییرات کلی کتب پایه ششم از سال 95

تغییرات کلی کتب پایه ششم از سال 95

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تغییرات کلی کتاب‌های پایه ششم از سال تحصیلی 96-95 خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگارسرویس «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین تغییرات کتاب ‌های پایه ششم با توجه به برخی مشکلات کتاب‌ های این پایه که ازسوی معلمان و دانش‌ آموزان عنوان شده، گفت: تغییرات کلی کتب پایه ششم براساس برنامه درس ملی از سال 95 اتفاق خواهد افتاد، اما اصلاحات مربوط به کتب این پایه همچنان در دستور کار است و هر ساله این اصلاحات اعمال می‌شود.

وی افزود: کتاب ‌های جدیدالتالیف سال ‌های اخیر از جمله کتاب سوم و هفتم سال گذشته مورد بازنگری قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه سال اول تدوین این کتاب ‌ها کاملا آزمایشی است، پژوهشگاه و مطالعات آموزش و پرورش، بازخورد آنرا از معلمان اخذ کرده و مشکلات محتوایی را احصاء می‌کند و برای سال بعدتغییرات و اصلاحات صورت می‌گیرد و این روال ادامه دارد تا برنامه درس ملی به صورت کامل اجرا شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که اصلاحات ضروری در سال دوم تالیف کتاب‌های جدید انجام می‌شود، اظهار کرد: در سال 92 برای کتاب‌های پایه سوم و هفتم اصلاحات ضروری انجام شده است.

محمدیان همچنین از برنامه‌های سازمان پژوهش برای کاهش مشکلات کیفی کاغذ درکتاب‌ها خبر داد و گفت: بخشی از مشکلاتی که در سال 92 برای کتاب‌های درسی به وجود آمد و آن را از نظر کیفیت دچار مشکل کرد، خارج از اراده شرکت تولیدکننده و سازمان بوده و امسال در تلاش هستیم تا از این دست مشکلات دربخش کتب درسی نداشته باشیم.
منبع: روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي

آمار بازدید: 213 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image