ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز اکران دانشگاهی و اختصاصی «شیار143»

آغاز اکران دانشگاهی و اختصاصی «شیار143»

نمایش دانشگاهی و اختصاصی فیلم سینمایی «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار از یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از موفقیت چشم‌گیر اکران‌های دانشگاهی و اختصاصی فیلم سینمایی "چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در قالب طرح سامان‌دهی اکران‌های جنبی و دانشگاهی کلیه آثار سینمایی کشور که به همت موسسه پخش و توزیع فیلم "درخشان آفتاب عالمتاب"؛ اولین و تخصصی‌ترین دفتر پخش در حوزه اکران‌های جنبی و دانشگاهی در راستای رفاه عمومی و اجتماعی و افزایش وضعیت اقتصادی صنعت سینمای کشورو با مشارکت موسسه پخش فیلم "فیلمیران"، به اجرا درآمده، نمایش‌های دانشگاهی و اختصاصی فیلم سینمایی "شیار 143" به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی‎ از یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان و به ویژه متولیان امور فرهنگی، می‌توانند برای اکران کلیه آثار سینمایی کشور در دانشگاه‎ها، سازمان‌ها و نهادهای مورد نظر خود، با مراجعه به سامانه filmekran.com برای ثبت نام اقدام و یا با شماره تلفن 66561631 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است، نمایش فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که تاکنون با استقبال بیش از 90 دانشگاه و نهاد در کشور مواجه شده، همچنان ادامه دارد.

آمار بازدید: 139 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image