ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز ملی و بین‌المللی است

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز ملی و بین‌المللی است

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت در طراحی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌هایش به‌دنبال آن است که مردم بهبود وضعیت سلامت را احساس کنند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه‌ فارس، ضیائی در سفری یک‌روزه به شیراز در جمع مسئولان حوزه‌ آموزش دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: اکنون درشرایطی هستیم که مسئولان در ارکان مختلف کشور توجه ویژه‌ای به بهداشت و سلامت دارند و این برای فعالان در این حوزه یک فرصت طلایی است که باید از آن در جهت بهبود وضعیت سلامت مردم استفاده شود.



این مقام مسئول گفت: تولیت سلامت به دلیل اهمیتی که برای افراد جامعه دارد، در بیشتر نقاط دنیا در دست دولت‌ها قرار دارد.



معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری نقش وزارت بهداشت را در تولیت نظام سلامت کشور تحکیم کرد و بر این اساس مجموعه وزارت بهداشت در حال برنامه‌ریزی برای اصلاح یا تدوین قوانین بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.



ضیائی همچنین در بازدید از بخش‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عملکرد این دانشگاه را ملی و بین‌المللی ارزیابی و اضافه کرد: با این رویکرد، این دانشگاه باید در پذیرش دانشجو و توسعه در حیطه‌های مختلف از جمله رشته، به صورت ملی و دارای فعالیت‌های بین المللی دیده شود.



ضیائی گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود باید نگاه فراملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در این دانشگاه وجود داشته باشد تا پذیرش دانشجوی خارجی تقویت شود.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: ارایه مجوز راه‌اندازی رشته‌های جدید با ضوابط مشخص، می‌تواند در ارایه خدمات بهتر به جامعه موثر و با ارایه مسئولیت کیفیت تربیت افراد به دانشگاه‌ها و همچنین ایجاد محدودیت در مجوز تربیت دانشجو همراه باشد که در صورت نیاز به اصلاح قوانین دانشگاه‌های مادر می‌توانند به وزارت بهداشت کمک کند.



محمدهادی ایمانیه با اشاره به اهمیت توسعه کیفی آموزش، گفت: اگر آموزش در جنبه‌های مختلف از جمله دانش و اخلاق پیشرفت داشته باشد، زمینه ارایه خدمات مناسب‌تر در تمامی حیطه‌ها از جمله بهداشت و درمان فراهم می‌شود.

آمار بازدید: 268 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image