ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فضای امنیتی را از دانشگاه برمی‌دارم

فضای امنیتی را از دانشگاه برمی‌دارم

سرپرست جدید دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: فضای امنیتی موجود در دانشگاه چمران که باعث از بین رفتن انگیزه دانشجویان می‌شود را برمی‌دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد رعایایی ظهر امروز در جلسه معارفه خود که در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در خوزستان نزدیک به 253 هزار نفر مشغول تحصیل هستند که آمار بالایی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های کشورمان در بین 20 دانشگاه برتر دنیا جایی ندارند، ادامه داد: در بین این 20 دانشگاه، 15 دانشگاه برتر متعلق به آمریکا، سه دانشگاه متعلق به انگلیس، یک دانشگاه به سوئیس و یک دانشگاه نیز متعلق به کانادا است و ما در این آمار جایی نداریم که جای بحث و بررسی دارد.

سرپرست جدید دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه کرد: در بین 300 دانشگاه برتر دنیا نیز ترکیه پنج دانشگاه و عربستان دو دانشگاه دارند.

وی ادامه داد: در رده‌بندی داخل کشور نیز جایگاه دانشگاه چمران سی و دوم است و در دنیا رتبه یک‌هزار و 658 را در اختیار دارد که به هیچ وجه خوب نیست.

رعایابی به برنامه‌هایش اشاره و عنوان کرد: فضای امنیتی را از دانشگاه به هر قیمتی که باشد برخواهم داشت زیرا این فضا باعث شده است انگیزه‌ها از بین برود و قفلی بر اندیشه‌ها زده شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های من این است که خود دانشگاهیان مدیران گروه خود را انتخاب کنند و به گونه‌ای نباشد که نظری از بیرون از دانشگاه به داخل راه پیدا کند.

آمار بازدید: 213 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image