ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه هرگونه اختلاف و حاشیه سازی به ضرر دانشگاه است

هرگونه اختلاف و حاشیه سازی به ضرر دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، حاشیه سازی و هرگونه اختلاف و تفرقه را به ضرر دانشگاه دانست و گفت: سال جدید سال تلاش و کوشش جدی برای پیشرفت و توسعه دانشگاه خواهد بود.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه آذربایجان شرقی، نادر اسدی، در جلسه شورای اداری این واحد گفت: دانشجو قشر تحصیل کرده، آگاه، پرجنب و جوش و در عین حال خلاق و پرسشگر است که باید ضمن برنامه ریزی مناسب، خواسته به حق دانشجویان را با ارتقای کمی و کیفی در حوزه‌های مختلف برآورده ساخته و رضایتمندی این قشر فهیم و جوان را فراهم کنیم.



وی تاکید کرد: در سال جدید انتظار دارم اساتید و کارکنان با روحیه مضاعف و پرانرژی بیش ازپیش در خدمت به دانشجویان و حل مشکلات آنها با تسریع در امور و مراجعات دانشجویی تلاش کنند.



وی گفت: باید با راهکارهای علمی و مشارکت دادن دانشجویان در کارهای علمی و فرهنگی و پژوهشی، زمینه بروز استعدادهای بالقوه و خلاقیت‌های آنها را فراهم کنیم.



اسدی به مسائل معیشتی و رفاهی همکاران نیز اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد با تنوع بخشی به برنامه‌های آموزش ضمن خدمت، رفاهی، خدماتی و مالی همکاران به نحو شایسته در جهت رفاه حال این عزیزان نیز تلاش کنیم تا فارغ از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها با روحیه‌ای عالی و با نشاط و شادابی در خدمت اساتید و دانشجویان عزیز باشند.



وی استفاده از تمامی آراء و نظرات و پیشنهادات همکاران را در اداره این مجموعه عظیم مورد تأکید قرار داد و افزود: دانشگاه یک مرکز علمی است و نباید بازیچه این و آن شده و به حاشیه کشیده شود و باید از سلیقه ها و نظرات کلیه همکاران بدون تبعیض استفاده شود و بنده نیز با تمام توان تلاش خود را در خدمت به اساتید و دانشجویان و کارکنان بیش از پیش مضاعف خواهیم کرد.

آمار بازدید: 147 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image