ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تربیت کارآفرین در دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد

تربیت کارآفرین در دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: متدهای آموزشی این دانشگاه بصورت کاربردی و علمی و منحصر است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه آذربایجان غربی، دکتر حمیدرضا میرزایی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی، افزود: ورود به بازار کار بعنوان یکی از اهداف برنامه ریزی درسی این دانشگاه یکی از اولویت‌های اساسی آن قلمداد می شود.



وی اضافه کرد: راهبردهای توسعه آموزشی دانشگاه علمی کاربردی بعنوان یک دانشگاه کارآفرین در راستای اشتغال آفرینی برای فارغ التحصیلان هدف گذاری شده است.



معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهارت آفرینی و فراگیری مهارت به عنوان خلاء بین آموزش دانشگاه و بازار کار مورد توجه ویژه این دانشگاه است.



میرزایی با اشاره به اینکه باید تربیت کارآفرین در دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد، افزود: دانشگاه کارآفرین یکی از اضلاع پیشرفت و توسعه جوامع قلمداد می شود.



وی اظهار کرد: 750 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی این دانشگاه شاغل به تحصیل هستند.



به گزارش ایسنا، احمد علیجانپور رییس سابق دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی نیز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی که با حضور دکتر حمیدرضا میرزایی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و مسئولان استانی در سالن آمفی تئاتر خانه جوان ارومیه امروز برگزار شد، اظهارکرد: دانشجویان علمی کاربردی آذربایجان غربی طی سه سال گذشته بیش از260 درصد رشد داشته و بیش از 2.5 برابر شده است.



وی ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه 6هزار نفر بوده که در این سه سال تعداد دانشجویان این دانشگاه به بیش از 16 هزار دانشجو رسیده است. همچنین 25 مرکز علمی کاربردی دانشگاهی در استان فعالیت می کنند



علیجانپور ادامه داد: یکهزار و 100 مدرس در دانشگاه‌های علمی کاربردی استان بعد از طی مراحل مختلف علمی و عمومی مشغول تدریس می باشند.



وی با اشاره به فعالیتهای شاخص علمی پژوهشی و فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در استان گفت: در رتبه بندی‌های مختلف مراکز علمی کاربردی در سطح کشور به مدد مراکز قوی علمی کاربردی استان رتبه‌های بالای کشوری را در حوزه‌های مختلف کسب کرده‌ایم.



رییس سابق دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی با تشریح دستاوردهای علمی آموزشی فرهنگی آموزشی مراکز علمی کاربردی و رویدادهای صورت گرفته در آن خاطرنشان ساخت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی از جمله مراکز قدر و شاخص استان و کشور بوده که کارهای علمی آموزشی و فرهنگی بزرگی در آن صورت پذیرفته است.



در ادامه دکترحسین تاجیک به عنوان سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی نیز با قدردانی از برنامه‌های صورت پذیرفته گفت: تعریف و اخذ مجوز در دوره‌های کارشناسی ارشد حرفه‌ای و توسعه مراکز آموزش عالی در شمال استان و توجه ویژه به طراحی و اجرای رویدادهای شاخص علمی فرهنگی در مراکز علمی کاربردی استان و استفاده و حمایت از ایده‌ها و توانمندی مراکز قدر و توسعه مراکز کمتر توسعه یافته و نظارت و ارزیابی مراکز و شعب و کیفی تر کردن فعالیتهای آموزشی و فضاهای آموزشی آنها از برنامه‌های کاری آتی در مدیریت جدید خواهد بود.



دکتر عیسوی نیز بعنوان ریس یکی از مراکز علمی کاربردی شهرستان مهاباد با تشریح موضوعات مدنظر مراکز علمی کاربردی به بیان دیدگاهها پرداخت ودر پایان مراسم احکام روسای سابق و جدید دانشگاه قراعت و به آنها اهدا شد.



لازم بذکر است دکترحسین تاجیک-دانشیاربهداشت مواد غذائی-دارای مدرک دکتری تخصصی بهداشت مواد غذائی می باشد که پیشتر از این ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه را بر عهده داشت و دکتر علیجانپور رییس سابق دانشگاه به سمت معاون پشتیبانی دانشگاه ارومیه منصوب شده است.

آمار بازدید: 245 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image