ارتباط مستقیم با 30591 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی جشنواره آموزشی شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود

جشنواره آموزشی شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود

هفتمین جشنواره آموزشی و سومین جشنواره آموزشی- دانشجویی شهید مطهری توسط معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.




به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه آذربایجان شرقی، جشنواره آموزشی شهید مطهری در زمینه‌های تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، روش‌ها و تکنیک‌های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، محصولات آموزشی، قوانین و مقررات و ساختارهای آموزشی و مشاوره و راهنمایی برگزار می شود.



جشنواره آموزشی و دانشجویی نیز در زمینه‌های نقش مشارکت‌های دانشجویی در آموزش علوم پزشکی، روش‌ها و تکنیک‌های آموزشی، معرفت دینی و اخلاق حرفه‌ای در آموزش علوم پزشکی، قوانین، مقررات و ساختارهای آموزشی، نوآوری و خلاقیت در آموزش علوم پزشکی، سنجش، ارزیابی و اثربخشی اموزشی و محصولات آموزشی برگزار خواهد شد.



این جشنواره توسط معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز و مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی اجرا می شود.



براساس این گزارش، جشنواره آموزشی شهید مطهری روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه93 از ساعت 9 تا 13 و افتتاحیه جشنواره دانشجویی شنبه ششم اردیبهشت ماه 93 و اختتامیه آن هشتم اردیبهشت ماه در تالار شهید شایانمهر دانشکده پزشکی تبریز برگزار می شود.

آمار بازدید: 270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image