ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برنامه‌های جدید رفاهی - فرهنگی برای دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

برنامه‌های جدید رفاهی - فرهنگی برای دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره اولویت‌های این معاونت در سال جدید گفت: اولویت اصلی معاونت دانشجویی تامین رفاه دانشجویان است که این امر نیز در خوابگاه و مسائل مرتبط با آن خلاصه می‌شود.




دکتر محقق در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اینکه خوابگاه و مسائلی چون تغذیه دانشجویی از مهمترین دغدغه‌های معاونت دانشجویی در سال جدید است، اظهارکرد: سنگین ترین بخش اعتباری معمولا به تامین تغذیه دانشجویان تعلق می‌گیرد. بنابراین از نظر حجم پولی و اولویت در اختصاص منابع مالی این گونه مسائل رفاهی برای معاونت دانشجویی دراولویت است.



وی با اشاره به اینکه اولویت بعدی معاونت دانشجویی جهت تخصیص منابع مالی در کنار اعطای انواع وام‌ها و بیمه‌های دانشجویی به مسائل فرهنگی دانشجویان مربوط می‌شود، تصریح کرد: اگرچه پرداختن به مسائل فرهنگی دانشجویان همواره از نخستین دغدغه‌های معاونت دانشجویی است با این حال از نظرمالی برگزاری برنامه‌های فرهنگی نسبت به تامین نیازهای رفاهی دانشجویان در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.



محقق با تاکید بر اینکه در سال جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه‌های فرهنگی جدیدی را ارائه خواهد داد، افزود: یکی از مسائل مورد نظر در این زمینه همکاری بیشتر اعضای هیئت علمی در مسائل فرهنگی است که برای این امر نیز برنامه ریزی‌هایی شده است.



معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه اعضای هیئت علمی در حال حاضر بیشتر در مسائل آموزشی و پژوهشی دخیل هستند و فعالیت کمتری در مسائل فرهنگی دانشجویان دارند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این معاونت دانشجویی در نظر دارد در صورت تامین اعتبارات لازم به برنامه‌های تربیتی چون تکمیل مجموعه ورزشی شهید چمران بپردازد.

آمار بازدید: 194 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image