ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی تقدیر از ۹۹ دانش‌آموز مبتکر در جشنواره زیست فناوری/ آثار بیش از ۵۰۰ نفر داوری شد

تقدیر از ۹۹ دانش‌آموز مبتکر در جشنواره زیست فناوری/ آثار بیش از ۵۰۰ نفر داوری شد

دبیر اجرایی دومین جشنواره دانش‌آموزی زیست فناوری گفت: ۹۹ دانش‌آموز مبتکر در مرحله پایانی دومین جشنواره دانش‌آموزی زیست فناوری تقدیر می‌شوند.

اصغر زندی‌فر، دبیر اجرایی دومین جشنواره دانش‌آموزی زیست فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده در این جشنواره، اظهار داشت: بیش از 800 دانش‌آموز در مرحله نخست جشنواره زیست فناوری ثبت‌نام کردند و بیش از 500 نفر آثار خود را ارسال و اثرات آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: از بین آثار ارسالی، 99 دانش‌آموز مبتکر برای حضور در جشنواره پذیرفته شدند و پنج نفر که دانش‌آموز دبستانی بودند، لوح‌های آنها به مدارسشان ارسال شد.

زندی‌فر در پاسخ به این پرسش که «در نهایت چند نفر از پذیرفته‌شدگان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت؟»، خاطرنشان کرد: تمامی پذیرفته‌شدگان که از برترین‌ها هستند در مرحله داوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

دبیر اجرایی دومین جشنواره دانش‌آموزی زیست فناوری، تصریح کرد: برخی از پذیرفته‌شدگان که جزو برترین‌ها هستند در حوزه‌های مختلف تندیس دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به محورهای شرکت دانش‌آموزان در این جشنواره، گفت: دانش‌آموزان آثار خود را در 9 محور ارسال کردند و آثار آنها مورد ارزیابی قرار گرفت و از بین 550 اثر دریافتی، 99 نفر به عنوان برترین‌ها منتخب و به این جشنواره دعوت شده‌اند.

آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image