ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور رییس دانشگاه پیام نور: تعامل مدیران فرهنگی استمرار یابد

رییس دانشگاه پیام نور: تعامل مدیران فرهنگی استمرار یابد

رییس دانشگاه پیام نورگفت: توجه به مسائل فرهنگی همواره جایگاه خاص خود را به ویژه در دانشگاه ها داشته است. دانشگاه پیام نور با داشتن بیش از یک میلیون دانشجو ظرفیت بالقوه ارزشمندی را داراست که به خصوص در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" مزین شده، می‌تواند در ارتقای جایگاه فرهنگی جامعه تاثیرگذار باشد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر فراهانی در مراسم تکریم و معارفه معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: تغییر و جابه جایی مدیران امری بدیهی و تعریف شده است. آنچه مهم است تعامل و استمرار همکاری مدیران قبلی با مدیران جدید و همچنین تداوم ارائه خدمات و حفظ زنجیره مدیریت در دانشگاه پیام نور است.



دکتر فراهانی ضمن تقدیر از دکتر اژدر معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی پیشین دانشگاه پیام نور گفت: امید است دکتر کریم نجفی برزگر در سمت سرپرست جدید معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی ضمن حفظ تعامل در جهت ارتقای فرهنگی دانشگاه پیام نور سراسر کشور گام های موثر و سازنده‌ای بردارد.



دکتر اژدر نیز در این مراسم وظیفه تمامی مدیران را خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشجویان این مرز و بوم دانست و گفت: دانشگاه پیام نور به لحاظ فرهنگی دانشگاه توانمندی است که می تواند در عرصه جامعه نیز تاثیرگذار باشد.



دکتر نجفی برزگر سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز گفت: زحمات مدیران گذشته معاونت فرهنگی قطعا مدنظر قرار می گیرد و امید است که به یاری خداوند متعال بتوانیم در سال " اقتصاد و فرهنگ و با عزم ملی و مدیریت جهادی" گام های سازنده در این عرصه برداریم.



وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با یک میلیون دانشجو دارای ظرفیت عظیمی است، اظهار داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرهنگ از اقتصاد هم مهم تر است و حضور پررنگ تمامی بخش‌ها و معاونت‌های دانشگاه پیام نور درعرصه فرهنگی تاثیرگذار خواهد بود. وقتی می گوییم فرهنگ اسلامی در واقع فرهنگ تمامی مولفه‌های دانش، تحقیقات، پژوهش، معنویت، اخلاق و ... را در برمی گیرد.

آمار بازدید: 182 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image