ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور جشن پیوند دانشجویی در دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار می‌شود

جشن پیوند دانشجویی در دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر از برگزاری جشن پیوند دانشجویی همزمان با سالروز میلاد دخت نبی اکرم (ص) در این دانشگاه خبر داد.



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جعفری، شب گذشته در حاشیه جلسه هماهنگی جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و پیوند زوجین دانشجویی این دانشگاه‌ اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان با داشتن بیش از 20 هزار دانشجو و یک‌ هزار عضو علمی و مدعو نقش تعیین‌کننده‌ای از نظر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در استان ایفا می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزود: اهمیت این امر با وجود گستردگی این دانشگاه در تمام نقاط استان و فراگیر بودن آن در میان همه اقشار جامعه دوچندان می‌شود.



وی افزود: دانشگاه پیام نور از مجموعه‌های ارزشمند دانشگاهی استان است و این دانشگاه همواره در مباحث فرهنگی از جمله زمینه‌های قرآنی و جشنواره‌های فرهنگی گام‌های موثری برداشته است و بسیج دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و هیئت‌های مذهبی آن همواره فعال و تاثیرگذار بوده‌اند و این امر نشان دهنده تعلقات فرهنگی و مذهبی و دینی مسئولان این دانشگاه است.

جعفری همچنین از استقبال دانشگاه پیام نور استان بوشهر از طرح‌هایی همچون طرح ضیافت و طرح بصیرت‌افزایی اساتید که توسط این نهاد برگزار می‌شود تقدیر کرد و گفت: یکی از وظایف این نهاد در فضاهای آموزشی برقراری ارتباط مستمر بین تمام بدنه دانشگاه، دانشجو، استاد و کارمند است.

وی با اشاره به اینکه هویت علمی بدون هویت مذهبی و فرهنگی معنا ندارد و پاسخگوی نیازهای بشر نیست و امروز که غربی‌ها نمی‌توانند ایران را در جامعه جهانی نادیده بگیرند به خاطر همین هویت اسلامی است، بیان کرد: از ابتدای انقلاب برخی اساتید و دانشجویان خواستار حضور پررنگ و موثر روحانیون در دانشگاه‌ها بودند و این امر با تشکیل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها محقق شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر ادامه داد: کوثر که به پیامبر اسلام (ص) اعطاء شده از مشهورترین معانی آن نهری در بهشت و نیز وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) است و آیه آخر این سوره مبارکه کوثر کاملاً موید این مطلب است که دشمنان به حضرت محمد (ص)نسبت ابتر بودن را می‌دادند و خداوند با مفهوم این آیه آن را رد می‌کند.

جعفری افزود: بروشورهایی که شامل بخش‌های مختلفی از جمله، دوران زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، چگونگی ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)، و بخش‌هایی از زندگی‌نامه آن حضرت است، که به همت این دفتر نهاد نمایندگی، مسئول فرهنگی دانشگاه، بسیج دانشجویی دانشگاه و مسئولان تشکل‌های دانشگاهی پیام نور مرکز بوشهر تهیه و در مجامع دانشگاهی و عمومی توزیع شد.

این فعال فرهنگی گفت: جشن پیوند تعدادی از زوج‌های دانشجو همزمان با میلادفاطمه زهرا(س) صبح یکشنبه 31 فروردین ماه سال‌جاری، ساعت 10 در محل در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزار خواهد شد.

آمار بازدید: 209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image