ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعتراض دانشجویان دانشکده پرستاری کاشمر به نبود امکانات

اعتراض دانشجویان دانشکده پرستاری کاشمر به نبود امکانات

دانشجویان دانشکده پرستاری کاشمر با نارضایتی صنفی نسبت به برخی از موارد موجود در خوابگاه‌ و سلف سرویس این دانشکده اعتراض کردند.



به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، نارضایتی آنها که طی نامه‌ای کتبی در پنج بند به ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد داده شد مربوط به مشکلات عدیده‌ای همچون عدم تامین سرویس ایاب و ذهاب جهت واحدهای دانشجویی از قبیل کارآموزی و تربیت بدنی، عدم وجود حداقل امکانات بهداشتی و نظافت نامناسب و کمبود سرویس بهداشتی و... بود.


در قسمت دیگری از این نامه عدم وجود امکانات تفریحی، فرهنگی، ورزشی و...، عدم وجود امکانات سلف سرویس در حد معمول از قبیل عدم تامین صبحانه و شام، عدم تناسب امکانات رفاهی در قبال هزینه گزاف اعلام شده در رابطه با خوابگاه، کمبود امنیت به دلیل مکان نامناسب دانشکده و دیوارهای کوتاه اطراف دانشگاه و همچنین نبود فضای سبزاز جمله مشکلاتی بود که دانشجویان مطرح کرده بودند.


اکثر دانشجوهای معترض در این دانشکده ادعا می کنند که از وضعیت بد خوابگاه همه ناراضی هستند.


دانشجویان همچنین مدعی هستند که این دانشکده علیرغم پول بسیاری که می گیرد اما به همان نسبت امکانات در اختیار دانشجویان قرار نمی‌دهد به همین جهت خواستار رفع هرچه سریعتر مشکلات از سوی مسئولان شهرستان و استان شدند.



آمار بازدید: 421 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image