ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور پژوهش‌های دانشگاه منطبق با نیاز جامعه باشد

پژوهش‌های دانشگاه منطبق با نیاز جامعه باشد

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: اولویت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها باید در راستای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه تعیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، سعید مظلومیان در جمع شورای مدیران این دانشگاه اظهار داشت: اگر مشکلات موجود در دو مسئله فرهنگ و اقتصاد در کشور حل شود، هیچ کشوری توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تصریح کرد: انتخاب این نام برای سال جاری نشان‌دهنده درایت و ژرف‌اندیشی رهبر معظم انقلاب است و تحقق این نامگذاری با فعالیت‌های کلیشه‌ای و سنتی امکان‌پذیر نیست.

این مسئول با تبیین وظایف دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال، خاطرنشان کرد: برای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری پیرامون دو مسئله مهم اقتصاد و فرهنگ، باید نقش دانشگاه‌ها به عنوان پرچمداران علم و دانش در جامعه تبیین و از فعالیت‌های نمایشی پرهیز شود.

مظلومیان کارهایی نظیر نصب پلاکارد و برگزاری نشست و سمینار در مورد نامگذاری سال را بی‌نتیجه دانست و ابراز داشت: حل مشکلات اقتصاد و فرهنگ در جامعه نیازمند کارهای اساسی است که در این زمینه دانشگاه‌ها نیز باید اولویت‌های پژوهشی خود را به سمت حل مشکلات اقتصاد و فرهنگ در جامعه تغییر مسیر دهند.

وی یکی از دیگر وظایف دانشگاه‌ها برای تحقق شعار امسال را آسیب‌شناسی دو موضوع اقتصاد و فرهنگ عنوان و تصریح کرد: از دانشگاه‌ها انتظار می‌رود با آسیب‌شناسی مشکلات موجود، راهکارهای اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ را ارائه دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس همچنین بر لزوم اجرای فعالیت‌های جدید و خلاقانه در این دانشگاه تاکید کرد و از مدیران ستادی دانشگاه خواست ضمن عبور از فعالیت‌های روزمره، برای حوزه کاری خود روش‌های ابداعی و جدید تعریف کنند.

آمار بازدید: 201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image