ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد آغاز ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا

آغاز ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا از 20 تا 30 فروردین سال جاری خبر داد.

هادی حجت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این دانشگاه به منظور توسعه و نشر علوم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون‌های سراسری، برای دهمین سال متوالی از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای سال تحصیلی 94ـ93 دانشجو می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه بر اساس دریافت مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین برادران و خواهران طلبه واجد شرایط برای مقطع کارشناسی ارشد به شیوه‌های حضوری و مجازی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث عنوان داشت: پذیرش دانشجو در 17 کد رشته محل و در موضوعات متنوعی مانند قرآن، حدیث، کلام و عقاید،‌ ارتباطات و روانشناسی اسلامی از طریق برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: طلاب واجد شرایط دارای مدرک سطح دو حوزه و مدرک کارشناسی به همراه مدرک سطح یک می‌توانند در مقطع کارشناسی ارشد ثبت‌نام کنند.

حجت ادامه داد: 20 درصد از ظرفیت هر رشته به متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران اختصاص خواهد داشت.

وی تصریح کرد: متقاضیان از 20 تا 30 فروردین سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به دو شیوه اینترنتی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه یا ارسال پستی مدارک اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث عنوان داشت: آزمون کتبی در مقطع کارشناسی ارشد هشتم خرداد 93 و در مقطع دکترا جمعه نهم خرداد 93 برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: دوره‌های حضوری ویژه برادران به صورت رایگان برگزار می‌شود و تحصیل در چهار نیم سال در مقطع کارشناسی ارشد رایگان است و دوره‌های مجازی با 40 درصد تخفیف در شهریه ثابت و متغیر برگزار می‌شود.

حجت تصریح کرد: اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت‌نام و منابع آزمون و شیوه دریافت کارت آزمون در پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی www.qhu.ac.ir قرار گرفته و علاقه‌مندان برای دریافت این اطلاعات می‌توانند به این پایگاه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع 549 نفر دانشجو در مقطع ارشد و دکترا مشغول تحصیل هستند که از طریق آزمون‌های اختصاصی ویژه طلاب جذب شدند گفت: از این تعداد 493 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 56 نفر در مقطع دکترا جذب شده‌اند.

آمار بازدید: 768 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image