ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه 500 ناشر دانشگاهی در مصلی/ ناشر محروم نداریم/ ناشران بانک اطلاعاتی را به روز کنند

500 ناشر دانشگاهی در مصلی/ ناشر محروم نداریم/ ناشران بانک اطلاعاتی را به روز کنند

رئیس بخش دانشگاهی نمایشگاه کتاب ضمن اشاره به حضور 500 ناشر دانشگاهی در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب گفت: ناشران با ورود به سامانه بانک اطلاعاتی خود را به روز کنند تا بازدیدکنندگان سردر گم نشوند.

Tweet

شهروز گهواره رئیس بخش دانشگاهی نمایشگاه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره حضور ناشران در این بخش از نمایشگاه اظهار داشت: تا اول اردیبهشت ماه شکل قطعی نمایشگاه را به ناشر اعلام کرده و تا پایان هفته جانمایی را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: حدود 500 ناشر در بخش دانشگاهی نمایشگاه کتاب _ در فضای باز و در سازه‌های موقت فعالیت خواهند کرد_ اما بر اساس اعلام متراژ اختصاص یافته و فضا این بخش همانند سال گذشته یعنی حدود 7 هزار متر مربع خواهد بود.

گهواره خاطر نشان کرد: فضای اختصاص یافته در قالب 9 سالن به ناشران واگذار می‌شود. اول اردیبهشت ماه جانمایی قطعی آغاز می‌شود.

رئیس بخش دانشگاهی نمایشگاه کتاب در پاسخ به این سوال که برخی ناشران مشروطی بوده و یا حتی برخی پس از مهلت اعلام شده ثبت نام کرده‌اند تکلیف این دو دسته ناشران به چه شکل خواهد بود آیا آنها را در نمایشگاه شاهد خواهیم بود، بیان کرد: ابتدا باید چینش نهایی ناشرانی که قطعی ثبت نام کرده‌اند مشخص شود چرا که ناشران دانشگاهی در فضای باز بوده و امکان اینکه پس از استقرار دسته اول از ناشران امکان جای گیر شدن عده‌ای دیگر هم باشد وجود دارد. سعی ما بر این است حدود 25 ناشر مشروطی نیز جای گیر شده و در نمایشگاه باشند.

این مدیر نمایشگاه با بیان اینکه ناشران دانشگاهی به دلیل تجربه حضور در سازهای موقت با مسایل ایمنی آشنا هستند، افزود: به تمامی ناشران تاکید شده که پالت الزاما باید همراه داشته باشند تا در صورت بارش باران از سالن‌ها حفاظت شده و حتی باید کپسول آتش نشانی هم داشته باشند این موارد از الزامات حضور ناشران است.

گهواره با اعلام این خبر که یک پک خدماتی آماده شده تا در نقاطی از سالن‌ها در طول برگزاری نمایشگاه قرار گیرد، اضافه کرد: این پک شامل مدیریت سالن، آتش نشانی، اورژانس، عابر بانک و یکی دو مورد دیگر است که بزودی تکمیل می‌شود.

این مدیر بخش دانشگاهی در پاسخ به اینکه آیا در سالهای گذشته ناشر متخلف دانشگاهی وجود داشت که امسال محروم از حضور در نمایشگاه باشد، گفت: طی هیچ سالی بخش دانشگاهی ناشر محروم نداشته است، چرا که رسالت کاری ناشران دانشگاهی مشخص است. اما تخلفات موجود گاها تخلفاتی است مثل فروش کتاب‌های دیگر ناشران، مسئله حجاب، دیر باز کردن غرفه و... که تمام این موارد مکتوب شده است. البته برخی ناشران کتاب‌های متفرقه عرضه می‌کنند که با تذکر دادن رفع می‌شود.

وی از تعامل خوب با بانک صادرات هم سخن گفت و اعلام کرد با وعده بانک قرار است امسال وضعیت دستگاه‌های پوز کار‌ت‌خوان مناسب‌تر از سال‌های گذشته باشد و پیش از آغاز نمایشگاه به ناشران اعطا شود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون اعتبار تخصیص یافته به بن کارت‌های دانشجویی ابراز داشت: میزان این مهم در نظر گرفته شده که بزودی از سوی وزارت ارشاد اعلام می‌شود.

گهواره در پایان سخنان خود با توصیه‌ای مهم به ناشران دانشگاهی از امکان به روز شدن بانک اطلاعاتی کتاب‌های این قشر از ناشران خبرداد و از آنها خواست با توجه به کلمه عبور زمان ثبت نام وارد سامانه شده و بانک اطلاعاتی را تکمیل کنند تا مراجعان سردرگم نشوند.

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image