ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور ظرفیت‌های پیام‌نور مطابق اساسنامه‌ تعریف شود

ظرفیت‌های پیام‌نور مطابق اساسنامه‌ تعریف شود

دبیر اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی مهم‌ترین اولویت سال 93 را ساماندهی وضعیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور خواند و از مسئولان وزارت علوم درخواست کرد که گفت: ظرفیت‌های پیام‌نور مطابق اساسنامه این دانشگاه تعریف شود و کاهش یابد.


آهون‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: از مهم‌ترین اولویت‌های امسال ساماندهی وضعیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور است و از دو ماه گذشته چندین جلسه با وزارت علوم در این رابطه تشکیل شده است.


وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور جزو دانشگاه‌های از راه دور محسوب می‌شود، اظهار کرد: در اساسنامه دانشگاه‌های پیام‌نور به شفافیت و صراحت اعلام شده که این دانشگاه‌ها از راه دور محسوب می‌شوند، اما در دولت گذشته به دلایل سیاسی و جلوگیری از توسعه دانشگاه آزاد، ظرفیت پیام‌نور را 300 درصد افزایش داد.


دبیر اتحادیه موسسات غیرانتفاعی با انتقاد از این مسئله افزود: در طول دو سال ظرفیت دانشگاه‌های پیام‌نور از 300 هزار نفر به یک میلیون و 200 هزار نفر رسید براین اساس اتحادیه درخواست مصرانه از وزارت علوم دارد که ظرفیت‌های این دانشگاه مطابق اساسنامه این دانشگاه تعریف شود و به همان وضعیت آموزش از راه دور بازگردد.


آهون‌منش با اشاره به پیگیری اتحادیه در این رابطه افزود: کمیته ساماندهی موسسات غیرانتفاعی بزودی برگزار خواهد شد و اتحادیه به شدت پیگیر این مسئله است تا به نتیجه درستی برسیم.

آمار بازدید: 227 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image