ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه های دانشگاه کردستان برای تحقق شعار امسال

برنامه های دانشگاه کردستان برای تحقق شعار امسال

رئیس دانشگاه کردستان در راستای تحقق شعار سال جاری از کاربردی شدن پژوهش های دانشگاهی و راه اندازی رشته های مورد نیاز استان خبر داد . جهانشیر امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری سال 1393 به نام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: شعار امسال پیوند اقتصاد و فرهنگ بوده و فرهنگ زیرساخت اقتصاد است.


وی ادامه داد: باید اقتصاد موجود بازنگری شود تا مشخص شود در چه زمینه هایی می توانیم موفق باشیم تا در آن قسمت ها متمرکز شویم، بخشی از قوانین باید اصلاح شود چرا که خیلی از قوانین دست و پا گیر بوده و به فرد اجازه فعالیت نمی دهد بنابراین این قوانین باید در تمام وزارت خانه ها اصلاح و تجدید نظر شود.

رئیس دانشگاه کردستان افزود: باید اعتماد به مدیران افزایش یافته و نظارت بر کار آنها نیز بیشتر شود باید جامعه و جوانان را به سمت کارو مهارت آموزی سوق دهیم تا منتظر استخدام نباشند و از نظر فرهنگی در این زمینه ها باید کار شود .

وی ادامه داد : برای تحقق شعار امسال در دانشگاه کردستان تلاش می کنیم پژوهش ها را کاربردی کنیم و نیاز استان را برآورده کنیم و پژوهش ها به یک محصول تجاری که مشکل از استان را حل می کند تبدیل شود.

امینی افزود: رشته هایی راه اندازی می کنیم که به نفع استان و مردم باشد و بازار کار خوبی داشته باشد و از طرفی تلاش می کنیم تا درآمد زایی دانشگاه را افزایش دهیم و کمیته صرفه جویی دانشگاه را که قبلا راه اندازی کرده بودیم حفظ کرده و فعالیت آن را بهینه کنیم.

وی ادامه داد: نیروی متخصص داخل دانشگاه را به سمت کمیسیون های تخصصی خارج از شهر اعزام می کنیم تا کمک فکری استان باشند.

آمار بازدید: 309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image