ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد افزایش کیفیت و جذب دانشجو از اولویت‌های کاری سال 93 است

افزایش کیفیت و جذب دانشجو از اولویت‌های کاری سال 93 است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: افزایش کیفیت و جذب دانشجو از اولویت‌های کاری سال 93 است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه کرمانشاه، دکتر نوذر قنبری در جشن پایان سال 92 که در جمع کارکنان و هیات رییسه دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: بحث جذب دانشجو یکی از مسایل مهم دانشگاه‌ها در سال جدید است که باید با افزایش کیفیت دانشگاه ها و بحث تکریم ارباب رجوع در راستای جذب دانشجوی بیشتر عمل کنیم.



قنبری ضمن ارایه گزارشی از پیشرفت‌های واحد کرمانشاه درسال جاری افزود: از 24 آذر ماه که واحد کرمانشاه را تحویل گرفتم ضمن بررسی مسایل و جمع بندی کارها به ساماندهی مجموعه و منابع آن توجه ویژه داشته و معتقدم با تلاش و همدلی می توان مسایل و مشکلات راحل کرد.



دبیر هیات امنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: باید کیفیت آموزش از اولویت‌های کاری در سال 93 باشد و در سال 93 مسایل و مشکلات گروه‌ها، حق التدریس‌ها و اجرای دقیق بخشنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.



قنبری خاطرنشان کرد: تقارن بهار 93 و ایام فاطمیه را فرصتی برای بالندگی و تعالی بدانیم و در سال 93 لازم است جلسات پرسش و پاسخ با اعضای هیات علمی و دانشجویان برگزار شود.



رییس هیات امنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: تشکیل کمیته صرفه جویی، استفاده از همفکری همکاران، تقویت حوزه پژوهش و دفتر ارتباط با صنعت به منظور درآمد زایی غیر شهریه‌ای از دیگر برنامه‌های سال 93 است.



وی گفت: درحوزه فرهنگی با همکاری دفتر نهاد رهبری، دفتر فرهنگ و ستاد شاهد و مجموعه همکاران شورای فرهنگی این دانشگاه جان تازه‌ای یافته است؛ البته موازی کاری‌هایی نیز صورت گرفته که باید آن را هدفمند کرد تا با کاهش هزینه همراه باشد.



قنبری به افتتاح استخر دانشگاه اشاره و تصریح کرد: استخر خریداری شده توسط دانشگاه نیز تعمیر و تکمیل شده است و امیدوارم با کاهش هزینه‌ها گرایش دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی به سمت ورزش و تندرستی و همچنین درآمدزایی برای دانشگاه موثر واقع شود.



وی دربخش دیگری ازسخنان خود افزود: حوزه آموزشکده و مدارس سمای کرمانشاه در سال جاری مناسب عمل کرده است و اگر بتوانیم در هر شهرکی یک مدرسه سما داشته باشیم بسیار کارگشا است و این در توان مجموعه سما می باشد.



قنبری مهمترین اهداف مدنظر سال 93 را دوری از راحت طلبی، دوراندیشی و برنامه ریزی و تلاش با رای جمعی، قناعت، ساماندهی منابع، کاهش هزینه‌ها، خلاقیت و نوآوری در کارها و حرکت دانشگاه به سمت پژوهش محوری عنوان کرد.

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image