ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد همکاری واحد علوم تحقیقات با استادان ایرانی خارج از کشور

همکاری واحد علوم تحقیقات با استادان ایرانی خارج از کشور

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از همکاری این واحد با استادان ایرانی خارجی از کشور برای راهنمایی پایان نامه های دکتری در شعب علوم و تحقیقات خبر داد.




به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسپور در نشست واحدها و پردیس های علوم و تحقیقات کشور، تاکید کرد: خط مشی فعالیت واحدها و پردیس های علوم و تحقیقات کاملا مشخص است و اصل هماهنگی این واحدها و پردیس ها بطور یکپارچه و تحت مدیریت واحد علوم و تحقیقات در تهران همچنان باقی است.

وی با اشاره به اهمیت جذب نیروی انسانی نخبه در سطح واحد علوم و تحقیقات، اظهار داشت: هدف ما در واحد تهران و شعب علوم و تحقیقات کشور استخدام اعضای هیات علمی نخبه است و نخستین قدم برای فعالیت مجموعه ای از واحدهای با کیفیت در کشور، جذب نیروی انسانی متخصص و توانمند است و باید این نیروی انسانی را در بدنه واحدهای علوم و تحقیقات تزریق کرد.

عباسپور ادامه داد: روسای واحدهای علوم و تحقیقات کشور باید ظرفیتهای دقیق خود در مورد تعداد اعضای هیأت علمی مورد نظر در رشته های مربوطه را بررسی کرده و هرچه سریعتر برای بررسی نهایی به واحد علوم و تحقیقات ارسال کنند تا در سایت جذب هیات علمی منعکس شود.

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، با بیان اینکه باید در مقاطع تحصیلات تکمیلی به خصوص دکتری افزایش ظرفیت با تأکید بر حفظ کیفیت دنبال شود، اضافه کرد: لازم است کمیت و کیفیت را به طور همزمان و متعادل پیگیری کرد.

عباسپور برند واحد علوم و تحقیقات را در سطح دانشگاه های کشور مطلوب توصیف کرد و گفت: اساتیدی که برای همکاری به واحد علوم و تحقیقات و شعب آن دعوت می شوند، باید از نظر سطح علمی دارای وضعیت مطلوبی در سطح واحد علوم و تحقیقات باشند تا اعتبار واحدهای علوم و تحقیقات در سطح علمی و پژوهشی همچنان حفظ شود.

وی با بیان اینکه می توان از اعضاء هیأت علمی دانشگاههای دولتی و متخصصین سطح بالای کشور در سایر سازمان ها برای راهنمایی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و ارائه پایان نامه دکتری دعوت به همکاری کرد، افزود: یکی از منابع مورد استفاده در بحث هیات علمی، استفاده از توان علمی و پژوهشی اساتید ایرانی است که برای این منظور لازم است پس از بررسی مدرک علمی آنها در واحد علوم و تحقیقات برای ارائه پایان نامه دکتری به آنها دانشجو معرفی کرد.

وی ادامه داد: اگر از منابع گسترده موجود در رابطه با همکاری اساتید داخل و خارج از کشور به طور مفید استفاده شود هیچ مشکلی در افزایش ظرفیت دکتری نخواهیم داشت.

عباسپور از افزایش چشمگیر فضای آموزشی در واحد علوم و تحقیقات در سال 93 خبر داد و افزود: در واحدها و شعب نیز تلاش می شود فضای آموزشی مورد نیاز دانشجویان تأمین شود.

به گفته عباسپور، درخواست ایجاد رشته، گرایش های جدید و جذب دانشجو در واحدها و پردیس های علوم و تحقیقات برابر ضوابط دانشگاه آزاد و تحت نظارت و تأیید واحد علوم و تحقیقات تهران است که پس از طی مراحل لازم به مراجع ذیربط در سازمان مرکزی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه می شود.

آمار بازدید: 345 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image