ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور ثبت‌نام یک میلیون و ۳۴ هزار و ۷۵۴ داوطلب در کنکور ۹۳/ اعلام نتایج اولیه: هفته دوم مرداد

ثبت‌نام یک میلیون و ۳۴ هزار و ۷۵۴ داوطلب در کنکور ۹۳/ اعلام نتایج اولیه: هفته دوم مرداد

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت‌نام یک میلیون و ۳۴ هزار و ۷۵۴ داوطلب در کنکور ۹۳، زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون را هفته دوم مردادماه اعلام کرد.




حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام دوره‌های روزانه، نوبت دوم، نیمه‌حضوری، مجازی و بین‌الملل و کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد، پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی کنکور 93 گفت: ثبت‌نام کنکور 93 در دو مرحله انجام شد.

به گفته وی، در مرحله اول ثبت‌نام کنکور 93 تعداد 897 هزار و 508 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 541 هزار و 904 نفر زن و 355 هزار و 604 نفر مرد بودند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در مرحله دوم ثبت‌نام کنکور 93 براساس آمار اولیه گزارش شده 137 هزار و 246 نفر ثبت‌نام کردند.

به گفته وی، با توجه به آمار ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول و دوم (براساس گزارش اولیه) جمعا تعداد یک میلیون و 34 هزار و 754 نفر متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون سال 93 شدند.

توکلی خاطرنشان کرد: این آمار نسبت به آمار داوطلبان آزمون سراسری سال 92 تعداد 48 هزار و 817 نفر، نسبت به داوطلبان سال 91 تعداد 31 هزار و 520 نفر، نسبت به داوطلبان سال 1390 تعداد 98 هزار و 226 نفر و نسبت به داوطلبان سال 89 تعداد 252 هزار و 59 نفر کمتر است.

وی با بیان اینکه برگه راهنمای مربوط به آزمون 93 روز یک شنبه اول تیر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون سراسری سال 93 صبح و بعد از ظهر پنجشنبه 5 تیرماه، جمعه 6 تیرماه و صبح شنبه 7 تیرماه 93 برگزار می‌شود.

به گفته وی، نتیجه اولیه کنکور 93 به صورت کارنامه هفته دوم مرداد و انتخاب رشته داوطلبان هفته سوم مرداد صورت می‌پذیرد.

توکلی زمان اعلام فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی را نیمه دوم شهریور 93 از طریق سایت سازمان منتشر اعلام کرد و گفت: کارنامه نهایی در نیمه اول مهر‌ماه 93 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گفته وی، فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه‌متمرکز در نیمه اول مهر 93 و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی اواخر دی یا اوایل بهمن 93 منتشر می‌شود.

آمار بازدید: 758 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image