ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی و بورس دانشگاه آزاد

آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی و بورس دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام اعضای هیأت علمی دانشگاه فردا پایان می یابد، گفت: تاکنون 4000 نفر در این فراخوان ثبت‌نام کرده‌اند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، حسین غریبی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی تا 25 اسفند ماه از طریق وب سایت طریق وب سایت http://jazb.iau.ir، اظهار کرد: به منظور انتشار فراخوان دقیق و منطبق با نیازهای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه، اطلاعات و آمار اعضای هیات علمی، مدرسین مدعو و دانشجویان شاغل به تحصیل به تفکیک رشته تحصیلی از طریق سامانه‌ای که به همین منظور طراحی شده، جمع‌آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.


وی، دارا بودن مدرک دکتری تخصصی برای افرادی که به عنوان عضو هیات علمی جذب می شوند را ضروری عنوان کرد و افزود: متقاضیان بورس نیز باید دانشجوی دکتری بوده و حتی‌الامکان آزمون جامع خود را گذرانده باشند.


وی با بیان اینکه بورسیه تحصیلی شامل متقاضیانی می شود که حداکثر دوسال پس از موافقت با بورسیه آنها، از رساله دکتری خود دفاع کنند، به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه تحصیلات تکمیلی اشاره و تصریح کرد: در همین راستا اولویت با دارندگان مدرک دکتری و اولویت بورس با دانشجویان ترم های آخر دوره دکتری است.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: در راستای اجرای سیاست های شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تشکیل هیات اجرایی جذب اعضای هیأت علمی در کلیه دانشگاه های کشور و به منظور ساماندهی و هماهنگ سازی جذب اعضای هیأت علمی و بهینه سازی و یکنواختی فرآیند جذب، از این پس کلیه واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی موظفند مدارک متقاضیان عضویت در کادر هیأت علمی و بورسیه را برابر ضوابط و مقررات این دستور العمل تکمیل و به دبیرخانه هیأت اجرایی جذب استان مربوطه ارسال کنند.

آمار بازدید: 318 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image