ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور اعتراض جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مشهد به انتخابات انجمن‌ اسلامی

اعتراض جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مشهد به انتخابات انجمن‌ اسلامی

جمعی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان و یازدهمین دوره انتخابات هماهنگ انجمن‌های علمی و فعالان دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد، با ارسال نامه‌ای به وزیر علوم مراتب اعتراض خود را به برگزاری انتخابات انجمن اسلامی این دانشگاه اعلام نمودند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با فرا رسیدن زمان برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور، اعتراضاتی از سوی برخی فعالان دانشجویی و نامزدهای آن مبنی بر غیرقانونی بودن این انتخابات ابراز شده است.


رد صلاحیت و برخی دیگر از اقدامات غیرقانونی شورای تحقیق دانشگاه و برخی موضع‌گیری‌ها نسبت به این انتخابات و دانشجویان از موارد مورد تاکید در این اعتراض است.


در این راستا جمعی از فعالان دانشجویی این دانشگاه طی نامه‌ای مراتب اعتراض خود را به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابراز داشتند.


همچنین در بخشی از این نامه به برخوردهای نامناسب برخی مسئولان دانشگاه در رسیدگی به این اعتراض‌ اشاره شده و آمده است: ما دانشجویان همین مرز و بومیم و به میهن و نظام خود عشق می ورزیم؛ انتظار ما از جنابعالی و مسئولین محترم دولت تدبیر و امید این است که حداقل به اعتراض یا بهتر بگوییم تظلم‌خواهی ما گوش فرا داده و اقدامی جهت نجات شورای دبیران انجمن‌های علمی و انجمن‌ اسلامی دانشجویان که از تاثیر گذارترین تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه پیام نور مشهد هستند، نمایید.

انتظار این است که در دولت قانون مدار تدبیر و امید و با مدیریت شخصیت‌های ارزشمندی همچون حضرتعالی ، بساط قانون گریزی‌ها و انحصار طلبی‌های گروهی زیاده‌خواه و اندک برچیده و طبق گفته رئیس‌جمهور تدبیر و امید، فضای امنیتی از دانشگاه رخت بربندد.

آمار بازدید: 500 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image