ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی اسامی پذیرفته شدگان نظام مهارتي دانشگاه علمي-كاربردي منتشر شد

اسامی پذیرفته شدگان نظام مهارتي دانشگاه علمي-كاربردي منتشر شد

اسامي پذيرفته شدگان نهايي كدرشته محل‌هاي متمركز شاغلین خاص دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای و دوره مهندسي فناوري و دوره كارشناسي حرفه‌اي (ناپيوسته)، رشته های نيمه‌متمركز دوره‌هاي مهندسي فناوري و كارشناسي حرفه‌اي( ناپيوسته) و رشته‌هاي نيمه‌متمركز دوره‌هاي کارداني فني و كارداني حرفه‌اي نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي ـ‌كاربردي بهمن ماه سال 1392 اعلام شد.به گزارش خبرنگار مهر، نتایج پذيرش نهايي كدرشته محل‌هاي متمركز شاغلین خاص دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای - دوره مهندسي فناوري و دوره كارشناسي حرفه‌اي(ناپيوسته) بهمن ماه سال 1392 دانشگاه جامع علمي ـ كاربردي اعلام شده است.


پذیرفته شدگان براساس ضوابط مربوط به گزينش متمركز هريك از رشته‌هاي تحصيلي گروه‌هاي آموزشي دوره‌هاي مذكور، از بين داوطلباني كه حدنصاب لازم را احراز كرده‌اند، براساس ظرفيت‌هاي تخصيص داده شده به كدرشته محل‌هاي انتخابي، گزينش شده اند.

پذيرفته شدگان لازم است در يكي از روزهاي دوشنبه 26 اسفند تا سه‌‌شنبه 27 اسفند ماه جاری با در دست داشتن مدارك مورد نیاز و با توجه به كدرشته محل قبولي، به نشاني تعيين شده در جدول شماره 6 دفترچه راهنماي دوره هاي مذكور، به مركز آموزشي ذيربط مراجعه کنند.

سازمان سنجش همچنین اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي نيمه‌متمركز دوره‌هاي کارداني فني و كارداني حرفه‌اي نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي ـ‌كاربردي بهمن ماه سال 1392 را اعلام کرده است.

پذيرفته‌شدگان این دوره نیز لازم است در يكي از روزهاي دوشنبه 26 اسفند تا سه‌‌شنبه 27 اسفند ماه جاری با در دست داشتن مدارك اعلام شده و با توجه به كدرشته محل قبولي، به نشاني تعيين شده در جدول شماره 3 مندرج در دفترچه راهنماي پذيرش دوره‌هاي مذكور به مراكز آموزشي ذيربط مراجعه کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور فهرست اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي نيمه‌متمركز دوره‌هاي مهندسي فناوري و كارشناسي حرفه‌ای (ناپيوسته) نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي ـ‌كاربردي بهمن ماه سال 1392 را نیز منتشر کرده است.

این گروه از پذيرفته‌شدگان نیز می توانند در یکي از روزهاي دوشنبه 26 اسفند تا سه‌‌شنبه 27 اسفند ماه جاری با در دست داشتن مدارك لازم و با توجه به كدرشته محل قبولي، به نشاني تعيين شده در جدول شماره 4 مندرج در دفترچه راهنماي پذيرش دوره‌هاي مذكور به مراكز آموزشي ذيربط مراجعه کنند.

آمار بازدید: 216 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image