ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تعجب می‌کنم دانشگاه با این همه امکانات بدهی حق‌التدریسی دارد

تعجب می‌کنم دانشگاه با این همه امکانات بدهی حق‌التدریسی دارد

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای گفت:‌ ما باید به آن عده از متقاضیان ادامه تحصیل در دوره دکتری بورسیه اعطاء کنیم که رشته تحصیلی آنها مورد نیاز مراکز تابعه بوده و ارتقای آنها در رشد و تعالی دانشگاه موثر خواهد بود. بنابراین برای نیروهایی که رشته‌های تحصیلی آنها در دانشگاه فنی و حرفه‌ای موضوعیت ندارد تسهیلات داده نخواهد شد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر مسعود شیفعی در گردهمایی روسای دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه ای سراسر کشور روسا را به داشتن سعه صدر و اخلاق اسلامی سفارش کرد و گفت: همان طوری که تحمل رفتار تند را از دیگران ندارید نباید با دیگران رفتار نا شایست داشته باشید. باید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای که دانشگاهی ارزش مدار است کرامت انسان‌ها حفظ شود.


وی پیشرفت دانشگاه فنی و حرفه‌ای را در تعامل صف و ستاد عنوان کرد و گفت: می بایست سیاست گذاران با نیروهای اجرایی صادق باشند و بالعکس آنها هم باید با برنامه ریزان همراه شوند تا زمینه ترقی فراهم شود. با این مقدمه ضرورت دارد روسای مراکز در مکاتبات و اعلام آمار و ارقام واقعیت‌ها را منعکس کنند و از ارسال اطلاعات غیر واقعی به ستاد خودداری کنند.


شفیعی درباره استفاده بهینه از نیروهای موجود مطرح کرد: اگر نیرویی در یک مرکز کارآیی ندارد و یا در پستی نمی تواند منشأ خدمات باشد زمینه‌ای فراهم کنید تا در مرکز دیگر مشغول شود. همچنین طوری برنامه ریزی کنید تا در آموزشکده‌ها نیروی بیکار نداشته باشیم، چرا که فرد بیکار دیگران را نیز از کار باز می دارد و اگر بر مجموعه، سستی حاکم باشد رشد و ترقی در آن معنی نخواهد داشت و این را بدانید در جایی که من مدیر باشم همه باید کار کنند.


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای به قانونمندشدن فعالیت‌های مالی در مراکز تابعه اشاره کرد و گفت: باید کلیه درآمدها در حساب‌های قانونی تعریف شده متمرکز شود و براساس مقررات و ضوابط هزینه شود و اگر در مرکزی از این شیوه استفاده نمی شد، از این تاریخ به بعد طبق این شیوه، گردش مالی داشته باشید.


وی درباره نقل و انتقال و جذب نیروی انسانی گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی، نقل و انتقال نیرو از سایر ارگانها ممنوع بوده و ما نمی توانیم بدون تأمین اعتبار لازم برای دستگاه تعهدی ایجاد کنیم .


وی از روسای آموزشکده‌ها خواست تا لیست نیروهایی که از طریق غیر متعارف در گذشته جذب شده‌اند را تهیه و به دفتر مرکزی دانشگاه ارسال نمایند و این بدان معناست که من قصد ارتقاء دانشگاه را دارم و هرگز نان کسی را قطع نمی کنم.


شفیعی به امکانات وسیع مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره کرد و افزود: من تعجب می کنم با این همه امکانات، فضا و زمین کشاورزی آموزشکده بدهی حق التدریسی دارند اگر مدیران از امکانات درست استفاده کنند مشکلات مالی موجود رفع و زمینه برای کارهای بزرگ فراهم خواهد شد.


شفیعی در بخش دیگری از سخنانش، به تادیه حقوق دیگران پرداخت و گفت: اگر به هرعلتی حقوق کارمندی در آموزشکده‌ها قطع شده تا روز یکشنبه هفته آینده بررسی و برای برقراری حقوق این قبیل افراد اقدام مثی‌شود و اگر پرداخت حقوق به فردی منع قانونی داشته باشد به بنده گزارش شود تا شخصاً برای رفع مشکل تصمیم گیری کنم.


وی به جذب خیرین اشاره کرد و گفت از ظرفیت‌های خارج سازمان برای پیشبرد اهداف استفاده کنید و خیرین برای رفع برخی از تنگنا‌ها فرصت مناسبی می باشند لذا به شناسایی و جذب آنها برنامه ریزی کنید.

آمار بازدید: 296 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image