ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اختصاص وام شهریه به دانشجویان پردیس و آموزش های مجازی

اختصاص وام شهریه به دانشجویان پردیس و آموزش های مجازی

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز از ارسال نامه ای به رئیس سازمان امور دانشجویان مبنی بر اختصاص وام به دانشجویان پردیس بین الملل و آموزش های مجازی این دانشگاه خبر داد.

غلامرضا رخشنده رو در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ریاست دانشگاه شیراز در نامه‌ای به رئیس سازمان امور دانشجویان خواستار اختصاص وام به دانشجویان پردیس بین الملل و آموزش های مجازی این دانشگاه شد.

وی ادامه داد: دانشگاه شیراز دارای 20 هزار دانشجو است که حدود 6 الی 7 هزار دانشجوی آن در واحدهای مجازی و پردیس بین الملل آن مشغول به تحصیل هستند اگر دانشجویان دانشگاه آزاد و پیام نور از این کمک هزینه می توانند در صورت امکان شرایطی ایجاد شود تا دانشجویان پردیس بین الملل و آموزش های مجازی نیز این کمک هزینه استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز همچنین خواستار عادلانه شدن قیمت اجاره بهای خوابگاه ها شد و گفت: قیمت اجاره بهای خوابگاه ها به خیلی عوامل بستگی دارد تا عادلانه شود یکی از این موارد، مصرف انرژی است اگر قیمت حامل های انرژی طی فرایند هدفمندی گران شده، مصرف برق، گاز، و آب خوابگاه نیز گران شده است بنابراین قیمت اجاره بها نیز باید افزایش یابد.

وی ادامه داد: بحث دیگر در عادلانه شدن قیمت اجاره بهای خوابگاه‌ها امکانات داخل خوابگاه است هر امکاناتی که دانشجو در اتاق خوابگاهی استفاده می کند باید قیمت داشته باشد یعنی اگر دانشجو از یک تلویزیون، اینترنت و سالن مطالعه، خوابگاه نوساز خوب استفاده می کند باید در رتبه بندی و قیمت اجاره بها تاثیر داشته باشد البته این مباحث حالت ایده ال است و هرکدام اجرایی شود خوب است .

آمار بازدید: 320 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image