ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی زمان اعلام نتایج آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی

زمان اعلام نتایج آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج آزمون های جامع علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و آزمون پیش کارورزی پزشکی در فروردین ماه 93 خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون جامع علوم پایه در رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی که پس از پایان دوره علوم پایه برای تمامی دانشجویان برگزار می شود در این دوره نیز در 15 اسفندماه برگزار شد و پس از انتشار کلید اولیه و بررسی اعتراضات احتمالی تلاش می شود در دهه آخر فروردین ماه 93 نتایج به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام می شود.

وی افزود: در آزمون جامع علوم پایه پزشکی بر اساس آموزش برنامه قدیمی 3 هزار و 123 نفر شرکت داشتند و 306 نفر هم که شاغل به تحصیل در برنامه جدید آموزش پزشکی هستند در این آزمون شرکت داشتند که در مجموع 3 هزار و 429 دانشجوی پزشکی در آزمون شرکت کردند.

پورکاظمی افزود: در آزمون جامع علوم پایه داروسازی 514 دانشجوی داروسازی و در آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی 912 دانشجوی دندانپزشکی شرکت داشتند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره آزمون جامع پیش کارورزی که برای دانشجویان پزشکی که وارد دوره کارورزی می شوند، برگزار می شود گفت: در این دوره از آزمون 2 هزار و 826 نفر شرکت کردند.

آمار بازدید: 1146 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image