ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری زمان انتشار کلید نهایی کنکور دکتری 93

زمان انتشار کلید نهایی کنکور دکتری 93

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به انتشار سئوالات آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 93 گفت: کلید اولیه پنجشنبه منتشر می شود و تمامی داوطلبان می توانند نظرات خود را به صورت اینترنتی اعلام کنند و اگر سئوالی نیاز به اصلاح داشته باشد، این کار انجام می گیرد. دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دفترچه سئوالات کنکور دکتری 93 منتشر شده است و کلید سوالات هم در روز پنجشنبه 22 اسفندماه منتشر می شود و داوطلبان و اساتید می توانند نظر خود را اعلام کنند.


وی افزود: اگر سئوالی در رشته ای نیاز به اصلاح داشته باشد حتما اصلاح می شود. ضمن اینکه این کار به صورت اینترنتی صورت می گیرد و تمامی افراد در این حوزه می توانند نظر خود را به صورت اینترنتی ارسال کنند.

خدایی درباره ویژگی اساتید طراح سئوال در آزمون دکتری خاطرنشان کرد: هر استاد طراحی سئوال که برای آزمون دکتری سئوال طراحی می کند حتما در دو ترم منتهی به زمان آزمون باید درس مربوطه را تدریس کرده باشد از این رو اساتید در این حوزه به اندازه کافی مسلط هستند.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان انتشار کلید نهایی سئوالات آزمون دکتری 93 گفت: پس از بررسی نظرات داوطلبان و اساتید و اصلاحات احتمالی، در فروردین ماه 93 قبل از اعلام نتیجه اولیه، کلید نهایی منتشر می شود.

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 در روز 16 اسفندماه با رقابت 240 هزار و 367 داوطلب برگزار شد.

آمار بازدید: 321 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image