ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد احداث پردیس علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد همدان در 45 هکتار

احداث پردیس علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد همدان در 45 هکتار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: پردیس علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد همدان در 45 هکتار در حال احداث بوده و مراحل پایانی را طی می‌کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید جامه‌بزرگ ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون عمرانی دانشگاه آزاد از واحد همدان اظهار داشت: دانشگاه آزاد همدان در یک مجتمع 100 هکتاری و در 100 هزار متر مربع زیربنا واقع شده است.

وی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه در 45 هکتار در حال احداث است، افزود: این واحد دانشگاهی مراحل پایانی را طی کرده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیان داشت: 250 نفر از اساتید این دانشگاه به صورت تمام وقت و 500 نفر به صورت مدعو در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه رتبه این دانشگاه بسیار بزرگ الف است، اظهار کرد: این دانشگاه دارای 12 هزار و 500 نفر دانشجو و که 3 هزار نفر در قالب پردیس علوم و تحقیقات در مقاطع ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند.

جامه‌بزرگ ابراز داشت: استان همدان دارای چهار واحد دانشگاهی شامل همدان، ملایر، تویسرکان و اسدآباد است که همدان بزرگترین واحد دانشگاهی همدان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 6 مرکز زیر مجموعه دانشگاه آزاد همدان است، افزود: مرکز سامن زیر نظر واحد ملایر و پنج مرکز بهار، کبودراهنگ، قروه درجزین، رزن و نهاوند زیر نظر واحد همدان قرار دارد.

آمار بازدید: 421 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image