ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۳

تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۳

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام در مرحله دوم آزمون سراسری سال ۹۳ و همچنین ویرایش اطلاعات داوطلبان این آزمون تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۲ اسفند تمدید شد.


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در مرحله دوم آزمون سراسری سال 93 و ویرایش اطلاعات داوطلبان این آزمون تا ساعت 24 روز پنجشنبه 22 اسفندماه خبر داد و گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 93 ثبت‌نام کرده‌اند تا پنجشنبه 22 اسفندماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود براساس دستورالعمل‌های مربوط به اصلاح اطلاعات اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه تا 8 صبح امروز (چهارشنبه) 14 اسفندماه تعداد 102 هزار و 29 داوطلب برای مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی خود به سایت سازمان مراجعه کرده و در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات آن را اصلاح کرده‌اند به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای سایر ثبت‌نام کنندگان آزمون، مهلت ویرایش اطلاعات تا روز پنجشنبه 22 اسفندماه تمدید شد.

توکلی تاکید کرد: پس از 22 اسفندماه تحت هیچ شرایطی امکان تغییر در مندرجات تقاضانامه ثبت‌نامی به ویژه در رابطه با تغییر گروه آزمایشی، جنس، زبان خارجه امتحانی، شهرستان یا حوزه برگزاری آزمون و غیره میسر نیست و کارت شرکت در آزمون نیز براساس اطلاعات تقاضانامه ثبت‌نامی صادر می‌شود.

به گفته مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، مسلم آن است پس از صدور کارت شرکت در آزمون هیچ نوع تقاضایی برای تغییر یا اصلاح موارد مورد نظر امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: همچنین آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام در آزمون سراسری اقدام نکردند نیز می‌توانند تا ساعت 24 روز پنجشنبه 22 اسفندماه برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

شایان ذکر است، براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور تا 8 صبح امروز (چهارشنبه) 14 اسفندماه 114 هزار و 650 داوطلب در مرحله دوم ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 93 شرکت کردند که با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان در مرحله اول ثبت‌نام یعنی تعداد 897 هزار و 508 داوطلب و آمار ثبت‌نام‌کنندگان در مرحله دوم یعنی 114 هزار و 650 داوطلب تا 8 صبح امروز در مجموع تعداد یک میلیون و 12 هزار و 158 نفر در آزمون سراسری سال 93 ثبت‌نام کردند.

آمار بازدید: 503 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image