ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تحصیل 930 دانشجو در مرکز علمی کاربردی هلال احمر همدان

تحصیل 930 دانشجو در مرکز علمی کاربردی هلال احمر همدان

مدیرعامل سابق جمعیت هلال ‌احمر همدان با اشاره به خدمات 12 ساله خود گفت: مرکز آموزش علمی و کاربردی جمعیت هلال ‌احمر را در استان همدان تأسیس کردیم و امروز 930 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا ره‌انجام ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان با اشاره به برچسب‌های سیاسی نسبت داده شده به جمعیت هلال‌ احمر اظهار داشت: ما سرباز ولایتیم، کاری به چپ و راست نداریم و زیر چتر ولایت فقیه عمل می‌کنیم.

وی با اشاره به خدمات 12 ساله خود در جمعیت هلال‌ احمر استان گفت: خدا را شاهد می‌گیریم که در انجام وظایفم قصور نکرده‌ام و اگر نقصی می‌بینید رفع آن خارج از توان من بوده است.

این مدیر 55 ساله اساس کار در هلال‌ احمر را عشق و محبت دانست و افزود: بحمدالله در استان، همه نیروها و سازمان‌های خدمت‌رسان دست در دست هم دادند و همین سبب شد که شاهد توفیق این نهاد در سطح کشور باشیم.

وی در همین زمینه به همکاری‌ استانداران وقت، امام جمعه همدان، ستاد مدیریت بحران استان، اورژانس، اعضای کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش‌های همگانی، معاونین استاندار و اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و افزود: به لطف همکاری این بزرگواران توانستیم در جمعیت هلال ‌احمر استان، خدمات بی‌منتی را به نیازمندان و حادثه‌دیدگان ارائه کنیم.

ره‌انجام با بیان اینکه قضاوت در مورد خدمات من با مردم است افزود: در آغاز فعالیتم در این استان با مشکلات فراوان در ناوگان ترابری جمعیت هلال‌احمر مواجه شدیم اما در دوران مدیریت بنده حدود 80 خودروی جدید به بدنه جمعیت تزریق کردیم.

وی افزود: در فاز بعدی مرکز آموزش علمی و کاربردی جمعیت هلال ‌احمر را در استان همدان تأسیس کردیم و امروز 930 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند که این از افتخارات استان به شمار می‌آید.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال ‌احمر همدان با اشاره به موقعیت استراتژیک و جغرافیایی خاص استان خاطرنشان کرد: بحمدالله با تلاش‌های سه ساله، پنجمین پایگاه امداد هوایی کشور را نیز در همدان تأسیس کردیم.

وی با بیان اینکه در سال 77 فقط یک پایگاه جاده‌ای در گردنه اسدآباد وجود داشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر 12 پایگاه جاده‌ای در سطح استان و یک پایگاه امداد کوهستان در دشت میشان در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

آمار بازدید: 2283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image