ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه‌اندازی پردیس فناوری دانشگاه آزاد در واحد پردیس

راه‌اندازی پردیس فناوری دانشگاه آزاد در واحد پردیس

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد از راه‌اندازی پردیس فناوری در محل دانشگاه آزاد واحد پردیس خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد، کارگروه مشترک معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور واشقانی فراهانی معاون پژوهشی دانشگاه، داوود ثمری مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، وطنی معاون پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و منتظری معاون بنیاد ملی نخبگان امروز برگزار شد.

ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد با بیان این مطلب افزود: در این کارگروه با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی ریاست جمهوری در رابطه با اجرایی کردن بندهای تفاهم نامه مذکور بر راه اندازی پردیس فناوری دانشگاه آزاد در محل دانشگاه آزاد اسلامی پردیس تاکید شد به طوری که شرکت‌های دانش بنیان که به مرحله محصول رسیدند، تجاری سازی شوند.

وی ادامه داد: همچنین در رابطه با استعدادهای درخشان و به رسمیت شناختن استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد در بنیاد ملی نخبگان بحث و تبادل نظر شد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تشکیل کارگروه‌های تخصصی، جذب استعدادهای درخشان در سه سطح دانشجویی، اساتید و دانشگاه‌های مستعد نخبه پذیر از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

آمار بازدید: 254 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image