ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی اعلام نتایج روز نخست رقابت‌های جشنواره ورزشی مراکز علمی کاربردی خراسان‌جنوبی

اعلام نتایج روز نخست رقابت‌های جشنواره ورزشی مراکز علمی کاربردی خراسان‌جنوبی

رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر خراسان جنوبی از نتایج نخستین روز از رقابت‌های جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویان مراکز علمی کاربردی خراسان جنوبی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلام‌حسین نارمنجی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نخستین روز رقابت‌های جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویان مراکز علمی کاربردی خراسان جنوبی در رشته والیبال برادران مرکز علمی و کاربردی جهاد کشاورزی و در بخش خواهران مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بر سکوی نخست ایستادند.

وی تصریح کرد: در رشته دارت برادران مرتضی گرگانی از مرکز علمی و کاربردی بیرجند یک و در دارت خواهران فاطمه اژدرپور از مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی مقام نخست را از آن خود کردند.

رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این‌که در رشته شطرنج برادران نیز جمال‌الدین آهنی از مرکز علمی و کاربردی هلال احمر قهرمان شد، اذعان داشت: همچنین در رشته تنیس روی میز، امیر هزار از مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی قهرمان شدند.

نارمنجی ادامه داد: در رشته دو میدانی برادران هادی سبزه از مرکز علمی و کاربردی بیرجند یک مقام نخست را کسب کرد.

وی با بیان این‌که رقابت‌های فوتسال این جشنواره در حال برگزاری است، یادآور شد: این جشنواره با هدف ارتقاء کیفی ورزش دانشجویان، شناسایی استعداد نخبه‌های ورزشی در دانشگاه، جهت‌دهی و غنی‌سازی اوقات فراغت و توسعه و اعتلای ورزش در دانشگاه با حضور بیش از 180 دانشجوی مراکز علمی کاربردی در دو گروه تیمی و انفرادی در هفت رشته در حال برگزاری است.

رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: فوتسال، والیبال، دو و میدانی، شطرنج، دارت، تنیس روی میز و کشتی آزاد در گروه پسران و والیبال و دارت در گروه دختران از رشته‌های ورزشی این جشنواره است.

آمار بازدید: 331 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image