ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جذب دانشجویان و اساتید ممتاز در دانشگاه صنعتی صفهان

جذب دانشجویان و اساتید ممتاز در دانشگاه صنعتی صفهان

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان به برنامه های جدید این دانشگاه درباره جذب بیش از پیش دانشجویان ممتاز به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و جذب اعضای هیات علمی ممتاز اشاره کرد.سید محمود مدرس هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر لزوم گسترش تحصیلات تکمیلی به صورت هدفمند و بر مبنای کیفیت گفت: تغییر در میزان پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بر اساس امکانات، توانمندی و کیفیت مورد نظر صورت خواهد گرفت.


وی با بیان اینکه پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان مهرماه امسال در 12 رشته دانشجوی تحصیلات تکمیلی پذیرش کرده است از برنامه های جدید این دانشگاه به جذب بیش از پیش دانشجویان ممتاز به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان استمرار جذب اعضای هیات علمی ممتاز با تکیه بر توانمندی های علمی و شایستگی های اخلاقی و رسیدگی به مشکلات بوجود آمده در ارتقای اعضای هیأت علمی را از دیگر اقدامات مورد نظر در حوزه آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد.

وی با اشاره به سوابق درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان طی حدود 35 سال گذشته افزود: این اعتبار ملی به جهت تلاش ها و خدمات اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان ادوار مختلف این دانشگاه به دست آمده است.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان تعداد اعضای هیات علمی فعلی این دانشگاه را حدود 500 نفر بیان کرد و ادامه داد: این تعداد عضو هیات علمی به همراه حدود 10 هزار دانشجو که دانشجویان تحصیلات تکمیلی حدود 4 هزار، دانشجوی کارشناسی ارشد یک هزار و 200 و دانشجوی دکتری حدود نیمی از آن ها را تشکیل می دهند، در 14 دانشکده این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان هم اینک دارای 8پژوهشکده و یک پژوهشگاه است و پردیس این دانشگاه نیز از مهرماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مجيد شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۸

من هم اكنون بيش از 80 مقاله ISI دارم از طريق فراخوان دوره قبل دانشگاه اصفهان شركت كردم حتي به مصاحبه هم دعوت نشدم ميشه توضيح بفرماييد كدوم نخبه رو جذب كردين؟