ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی زمان اعلام نتایج آزمون دوره‌های مجازی دانشگاه امام رضا(ع)

زمان اعلام نتایج آزمون دوره‌های مجازی دانشگاه امام رضا(ع)

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های مجازی ویژه شاغلین در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) نیمه اول اسفند ماه اعلام می‌شود.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، رجبعلی اصغریان گفت: رشته‌های مورد پذیرش آزمون اختصاصی شاغلین شامل هوش مصنوعی، معماری کامپیوتر، طراحی شهری، برنامه‌ریزی شهری، آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان، علوم و معارف نهج‌البلاغه است.

وی با تاکید بر اینکه این دوره‌ها ویژه شاغلین‌ سازمان‌ها، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی است، افزود: ثبت‌نام در آزمون این رشته‌ها، یکم تا 10 دی انجام و آزمون ورودی 4 بهمن با نظارت و هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور با حضور 800 متقاضی در دانشگاه بین‌‌المللی امام رضا(ع) برگزار شد.

وی اظهار کرد: از 24 بهمن مصاحبه دانشجویان شروع شده است که چند برابر تکمیل ظرفیت، دانشجو برای مصاحبه دعوت شده و اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان نیمه اول اسفندماه اعلام خواهد شد.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) عنوان کرد: در هر رشته تحصیلی 40 نفر پذیرش می‌‌شوند که زمان شروع سال تحصیلی این دانشجویان مهرماه 1393 خواهد بود.

اصغریان ادامه داد: تحصیل در دوره‌های آموزش الکترونیک مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه، طبق مقررات و آئین‌نامه‌های آموزشی دوره‌های کارشناسی ارشد، مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز ضوابط و مقررات تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پذیرش دانشجو در این دوره به صورت آموزش‌محور خواهد بود، افزود: دانشجویان آموزش محور، نیاز به گذراندن پایان‌نامه ندارند و تمامی دروس نظری، به صورت چند رسانه‌‌ای تولید محتوا شده و از طریق سامانه مجازی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

اصغریان اظهار کرد: با توجه به اجرای سیستم آموزش مجازی و برگزاری کلاس‌های آنلاین، داوطلبان می‌توانند بدون محدودیت از اقصی نقاط کشور در این رشته‌ها به تحصیل بپردازند و تنها برای شرکت در آزمون‌های پایان ترم در دانشگاه حضور یابند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) یادآور شد: به دانش‌آموختگان دوره‌های آموزش الکترونیک، مدرک رسمی دانشگاهی (دانشنامه با درج عبارت، دوره یادگیری الکترونیکی به شیوه آموزش محور) ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: مدارک دانش‌آموختگان دوره‌های آموزش الکترونیک همانند دوره‌‌های حضوری، قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و مانع از ادامه تحصیل دانش‌آموختگان در مقاطع بالاتر نمی‌شود.

آمار بازدید: 1076 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image