ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد توضیحات رئیس سازمان سنجش درباره دریافت هزینه مجدد از تعدادی داوطلب کنکور ارشد

توضیحات رئیس سازمان سنجش درباره دریافت هزینه مجدد از تعدادی داوطلب کنکور ارشد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره دریافت هزینه مجدد از تعدادی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۳ توضیحاتی ارائه کرد.


ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به آزمون کارشناسی ارشد 93 و دریافت مبلغی از تعدادی از داوطلبان گفت: 20 هزار داوطلب در زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد 93 اطلاعات شناسنامه‌ای و معدل خود را اصلاح کردند و مبلغی نیز از آنها دریافت نشد.

به گفته وی، از سوی دیگر در این آزمون 200 نفر در زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد 93 یعنی یک یا دو روز مانده به آزمون درخواست تغییر رشته و محل برگزاری آزمون داشتند که از این افراد براساس مصوبه هیئت دولت مبلغی بالغ بر 52 هزار تومان دریافت شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر اینکه مبلغ دریافت شده به خزانه دولت واریز می‌شود، خاطرنشان کرد: از افرادی پول دریافت شده است که برای آنها صندلی و سؤال برای آزمون درنظر گرفته نشده بود، ضمن اینکه با هر تغییر در روند برگزاری آزمون داوطلبان هزینه‌ها ده‌ها برابر می‌شود.

وی دریافت هزینه از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 93 طی زمان توزیع کارت را معطوف به 3 گروه اعلام کرد و گفت: گروه اول افرادی بودند که دو روز مانده به برگزاری آزمون رشته امتحانی خود را تغییر دادند، برای این افراد سؤال و صندلی درنظر گرفته نشده بود لذا سازمان سنجش برای مساعدت با توجه به قانون با دریافت مبلغی که به خزانه دولت واریز می‌شود رشته امتحانی این داوطلبان را تصحیح کرد.

خدایی ادامه داد: از سوی دیگر داوطلبانی درست در زمان توزیع کارت آزمون حوزه امتحانی خود را تغییر دادند برای این افراد نیز برنامه ریزی جدید صورت پذیرفت.

وی گفت: گروه دیگر نیز افرادی بودند که ثبت‌نام نکرده بودند و در زمان ثبت‌نام در خارج از کشور به سر می‌بردند یا به هر دلیلی ثبت‌نام نکرده بودند که این افراد نیز با پرداخت هزینه ثبت‌نام شدند.

آمار بازدید: 379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image