ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد

امیر سرتیپ دوم ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا از پذیرش ۲۶۰ نفر در دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم حسین ولی‌وند در حاشیه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه، هدف از برگزاری این دوره را کادر سازی برای رده‌های میانی نیروهای مسلح خواند و با اشاره به حضور بیش از یک هزار نفر از کارکنان نیروهای مسلح در این آزمون گفت: این تعداد شرکت کننده که در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است از بدنه نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و ستاد کل در آزمون شرکت کرده‌اند.

وی ویژگی مهم شرکت کنندگان در این آزمون را سابقه خدمت بالا دانست و گفت: ما مدعی هستیم دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه، مجرب ترین کارشناسان حوزه نظامی را تربیت می‌کند.

امیر سرتیپ دوم ولی‌وند با بیان این که تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه در رشته مدیریت دفاعی تحصیل خواهند کرد، خاطر نشان ساخت: رشته‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و پشتیبانی و خدمات رزمی؛ پنج رشته‌ای هستند که پذیرفته شدگان در آن به تحصیل خواهند پرداخت. ضمن این که در رشته پشتیبانی و خدمات رزمی پذیرفته شدگان در یکی از چهار شاخه نیروی انسانی، مالی، آموزش و آماد به تحصیل خواهند پرداخت.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در ادامه با بیان این که این آزمون در دو بخش سوالات عمومی و تخصصی برگزار و از میان شرکت کنندگان در حدود 260 نفر پذیرفته می‌شوند، افزود: برای مصاحبه، یک و نیم برابر ظرفیت که حدود 400 نفر را شامل شده، پذیرفته خواهند شد و از این تعداد در مصاحبه تخصصی که در خرداد ماه برگزار می‌شود، حدود 260 نفر پذیرفته نهایی می‌شوند.

وی در پایان گفت: این آزمون در دورشته کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی عادی و مدیریت دفاعی حرفه‌ای برگزار می‌شود که مدیریت دفاعی عادی، دوره بیست و پنجم و مدیریت دفاعی حرفه‌ای، دوره نهم خود را سپری می‌کند. همچنین در سال 93، این دانشگاه در قالب دوره دوم جنگال (جنگ الکترونیک) و سایبر دانشجو خواهد پذیرفت.

آمار بازدید: 649 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image